gevegt
Well-known member
Jammer voor Ajax ze hebben er alles aan gedaan maar het zat gewoon niet mee.
Inzet en strijd was er genoeg tegen het sterke Moolde.
Mee eens.
Molde is niet voor niets eerste in de poule geworden.
Geen schande dus.
Jammer voor Ajax ze hebben er alles aan gedaan maar het zat gewoon niet mee.
Inzet en strijd was er genoeg tegen het sterke Moolde.
En dan speelden ze vandaag ook nog op 70%.Molde zou in Nederland gewoon kampioen worden.
En dan speelden ze vandaag ook nog op 70%.
Klopt, tijdens de 2de helft moest ik indoor voetballen op 60%.Je hebt dus alleen de eerste helft gezien.
De tweede helft speelden ze op 30%.
Nee, het is 1-1 gebleven, maar gelijkspelen en je laten opnaaien door een paar semi-profs uit Noorwegen is gewoon beschamend.
Ajax is echt ?bertreurig in Europa.
Waarom ben je dan niet naar je eigen club gegaan of gaan kijken, zo vaak spelen die niet Europees.
Je moet dat soort opmerkingen aan de PSV-ers overlaten, die hebben wel gepresteerd in Europa. Al ben jij sinds dinsdag natuurlijk ook PSV-er.
En ik mag niet blij zijn omdat PSV het goed heeft gedaan en ik mag niks zeggen over een andere club als je eigen club niks gepresteerd heeft?
Arm forum.
Arm forum.
De nummer 6 van Noorwegen, die al een maand klaar zijn met de competitie en een veldspeler van 39 als aanvoerder hebben die 15 jaar geleden bij SC Heerenveen al niet kon aanhaken. Dan kom je in de buurt van semi-profs ja.Dit dus. Geen benul hebben tegen wie je speelt.
Semi-profs... Ik hoop dat je het niet serieus meent.
Dit dus. Geen benul hebben tegen wie je speelt.
Semi-profs... Ik hoop dat je het niet serieus meent.
De nummer 6 van Noorwegen, die al een maand klaar zijn met de competitie en een veldspeler van 39 als aanvoerder hebben die 15 jaar geleden bij SC Heerenveen al niet kon aanhaken. Dan kom je in de buurt van semi-profs ja.
Ochochoch, je moest eens weten waarom Berg Hestad weg is gegaan bij Heerenveen mg:
En w?????r dat wijzen naar irrelevante dingen als leeftijd. Alsof elke speler op zijn 34e ineens niet meer kan spelen.
Molde komt uit Noorwegen, dus zijn het semi-profs die amper weten dat de bal rond is en hun aanvoerder is 40, dus die kan er al helemaal niks meer van. Zo is de gedachtegang tegenwoordig. De lijst met kleintjes die Ajax verslagen hebben blijft gestaag groeien. Oogkleppen op en dwaal lekker terug naar 1995. Twintig jaar geleden alweer.