AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Die Milik moet toch helemaal gek worden. Hij krijgt alleen een bal als hij naar het middenveld uitzakt.
 

gevegt

Well-known member
In de Eredivisie lukt het de laatste weken wel. We spelen in Europa niet tactisch anders. Voor mij is het gewoon een kwaliteitskwestie.
Dus ze kunnen volgens jou geen tempo hoger, of durven ze dat niet?

Ik bedoel, ze hebben toch wel een redelijke techniek, dan zou je ook sneller moeten kunnen spelen al leidt dat dan maar vaker tot balverlies.
 

Pascallovic

Well-known member
Dus ze kunnen volgens jou geen tempo hoger, of durven ze dat niet?

Ik bedoel, ze hebben toch wel een redelijke techniek, dan zou je ook sneller moeten kunnen spelen al leidt dat dan maar vaker tot balverlies.
Ze kunnen het niet structureel. Heel soms korte periodes.

Lekker professioneel Riedewald.
 

JFK

Well-known member
Wat een in- en intrieste kutwedstrijd. Echt, ik schaam me op dit soort avonden gewoon voor mijn team.

Ik ben afgehaakt in de rust, maar ik begrijp dat het nu 1-2 staat?
De eerste de beste speler die gaat zeggen: " hier moeten we van leren" mogen ze per direct ontslaan.
 

gevegt

Well-known member
Mooi beeld van de trainers. Ik heb het idee dat de trainer van Molde een groot fan is van de Boer.
 

Pascallovic

Well-known member
2 zeges in 10 Europese wedstrijden tegen Wien, Jablonec, Fenerbahce, Celtic en Molde FK. Dan heb je echt helemaal niks in Europa te zoeken. Sla volgend jaar maar een keer over.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben afgehaakt in de rust, maar ik begrijp dat het nu 1-2 staat?
De eerste de beste speler die gaat zeggen: " hier moeten we van leren" mogen ze per direct ontslaan.

Nee, het is 1-1 gebleven, maar gelijkspelen en je laten opnaaien door een paar semi-profs uit Noorwegen is gewoon beschamend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan