Dan zal de tribune er na de rust wel heel anders uitzien.Ondertussen staat het 1-0 voor Fenerbah?e.
Oftewel, deze wedstrijd is voor de kat z'n scrotum.
Ik geef het op. Wat een verschrikkelijk traag, saai en zielloos voetbal weer. Zap.
Ook de sfeer op de tribunes. Wat een verschil met dinsdag.Wat een verschil met PSV ook qua bezieling.
Hoe kan het verschil zo groot zijn tov de competitie?Heb je dit seizoen dus gewoon 10 wedstrijden kutgespeeld in Europa tegen hele povere ploegen.
Qua spel is dit niet minder dan in de competitie. Zeker de eerste maanden was het echt net zo saai en gebaseerd op toevalstreffers. Het is dus echt het verschil in weerstand. Zodra een ploeg wat beter georganiseerd is, heeft Ajax problemen. Daarom waren ze ook relatief kansloos tegen PSV en Feyenoord.Hoe kan het verschil zo groot zijn tov de competitie?
Of spelen ze zo ook in de competitie en is de weerstand gewoon minder?
Bedankt voor de uitleg.Qua spel is dit niet minder dan in de competitie. Zeker de eerste maanden was het echt net zo saai en gebaseerd op toevalstreffers. Het is dus echt het verschil in weerstand. Zodra een ploeg wat beter georganiseerd is, heeft Ajax problemen. Daarom waren ze ook relatief kansloos tegen PSV en Feyenoord.
Tsja het is natuurlijk maar Molde, dus ondanks 9 man kort op elkaar zijn er gewoon mogelijkheden om ze kapot te spelen. Maar ja Ajax is niet zo goed in spelen in een hoog tempo. Dus dan komen ze er niet doorheen.Bedankt voor de uitleg.
Toch zie ik dat Molde verdedigend wel heel veel ruimte weggeeft ( ondanks dat ze met negen man kort op elkaar verdedigen ) en het veld vrij lang maken. Met zoveel kwaliteit zou je daar toch wat mee kunnen doen als je het tempo ophoog gooit.
Tsja het is natuurlijk maar Molde, dus ondanks 9 man kort op elkaar zijn er gewoon mogelijkheden om ze kapot te spelen. Maar ja Ajax is niet zo goed in spelen in een hoog tempo. Dus dan komen ze er niet doorheen.
Dat klopt het is er ook niet. Dit is ook de reden waarom het publiek wegblijft, want dit is het spel in de afgelopen 2 jaar op wat uitzonderingen na.Mij valt het vooral op dat er zo weinig beweging is bij spelers die niet aan de bal zijn. Zo zie ik totaal geen driehoekjes ontstaan. Iets waar Ajax toch altijd goed in was.