AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Die Riedewald zag er overigens ook lekker uit bij die 0-1. Zo'n nonchalant balletje.

Als Ajax een goede verdedigende middenvelder haalt hebben ze een prima selectie voor 4-4-2.
 

JMD

Well-known member
En gewoon gelijk gaan bemoeien met tactiek , loop acties en beslissingen van de scheidsrechter. :duim:

Nee, daar zal je mij bij rugby niet over horen. Een van de weinige sporten waar ik echt 0,0 verstand van de spelregels heb.
(en voor jouw info: waar ik dus ook geen schriften vol over schrijf. :duim: )
(heb wel het schema van het WK even uitgeprint, zodat ik het wel een beetje kan volgen wie wanneer speelt.
 

SanMark.

Well-known member
Nee, daar zal je mij bij rugby niet over horen. Een van de weinige sporten waar ik echt 0,0 verstand van de spelregels heb.
(en voor jouw info: waar ik dus ook geen schriften vol over schrijf. :duim: )
(heb wel het schema van het WK even uitgeprint, zodat ik het wel een beetje kan volgen wie wanneer speelt.


Ach dat maakt toch niet uit. Met een olympische spelen hebben mensen verstand van boogschieten e.d. (tenminste dat doen ze voorkomen)
 

Pascallovic

Well-known member
De vertrouwde namen beginnen vanavond: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Gudelj, Klaassen, Bazoer; El Ghazi, Milik en Fischer.

Heb er weinig vertrouwen gezien het trackrecord van de Boer in Europese uitwedstrijden met 2 overwinningen in de afgelopen 3,5 jaar en dit Europese seizoen met 1 overwinning uit een strafschop in 5 wedstrijden tegen Jablonec, Rapid Wien en Celtic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan