Wat is die Milik voetballend toch onthutsend zwak.
Het Turkse voetbal ligt net zo erg op zijn gat als het Nederlandse. En daar hebben ze ook nog flink wat overbetaalde bejaarde vedettes rondlopen.Het is mij een raadsel hoe Fener hier in eigen stadion van heeft kunnen verliezen.
Mijn gedachte. Er is wel speler geschorst voor deze pot. El Younoussi ofzo...Het is mij een raadsel hoe Fener hier in eigen stadion van heeft kunnen verliezen.
Zoals van Persie?Het Turkse voetbal ligt net zo erg op zijn gat als het Nederlandse. En daar hebben ze ook nog flink wat overbetaalde bejaarde vedettes rondlopen.
Het Turkse voetbal ligt net zo erg op zijn gat als het Nederlandse. En daar hebben ze ook nog flink wat overbetaalde bejaarde vedettes rondlopen.
Het had serieus al 1-5 of 1-6 kunnen staan. Fucking hell!
Fischer in de spits en Younes links.Pfff die Milik kan er toch echt niks van.
.Als ze dit vanavond niet winnen hang ik mezelf op....
Als ze dit vanavond niet winnen hang ik mezelf op.... Wat een fucking slechte ploeg is dat Molde!
Komt goed. Ik hoor Frank in Alkmaar bulderen. Waarschijnlijk staat de wind deze richting op.pfff dit wordt niks, ze staan te schutteren.
Je voelt dat er een 2-1 gaaat vallen terwijl je beter bent.
Komt er deze keer wel wat zinnigs uit?Komt goed. Ik hoor Frank in Alkmaar bulderen. Waarschijnlijk staat de wind deze richting op.