AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
Jammer dat Celtic het niet kan vasthouden, uitoverwinningen zijn al zo schaars. Dat Molde gaat winnen in Istanboel maakt deze groep wel erg interessant.
 

Maasveld

Well-known member
Die laatste minuut, dat je alles en niets moet spelen, waren wel erg g?nant slecht uitgespeeld.
Die Veltman ook gewoon op z'n 11-en-30ste die bal 5 keer aantikken voordat ie 'm 5 meter naar voren naar Serero speelt. Met de instelling zit het wel goed ja.
 

Mug

Member
Frank de Boer krijgt zijn spelers niet op een hoger niveau, er word regelmatig gepraat over talent ,maar ik zie het niet
 

Susa

New member
Ik heb gewoon 90 minuten zitten kijken en vraag me af waarom zovelen die Klaassen zo'n goede voetballer vinden.

Of is die uit vorm of zo ?
 

Pascallovic

Well-known member
Klaassen moest in de spits spelen en Frank heeft voor die positie al 15 man op het kerkhof liggen. Een onmogelijke positie onder Frank.
 

JMD

Well-known member
Klaassen moest in de spits spelen en Frank heeft voor die positie al 15 man op het kerkhof liggen. Een onmogelijke positie onder Frank.

Ook eerder toch al?? Huntelaar werd in een artikel de laatste ?chte spits van Ajax genoemd. (en ook daar was ten tijde van Ten Cate veel kritiek op omdat hij niet kon kaatsen)
 

Pascallovic

Well-known member
Ook eerder toch al?? Huntelaar werd in een artikel de laatste ?chte spits van Ajax genoemd. (en ook daar was ten tijde van Ten Cate veel kritiek op omdat hij niet kon kaatsen)
Kan mij niet voorstellen dat zijn voorgangers zoveel spitsen hebben gebruikt en gekocht als Frank. Die haalt er namelijk gewoon 2 per jaar die allemaal niet voldoen of de kans niet krijgen. Iedereen mag altijd blijven staan. Behalve de spits, die krijgt een uur.
 

Marinos

Well-known member
Bij elke wissel van Celtic kwam er iemand het veld in die nog slechter kon voetballen dan de gene die er uit ging.




En toch zou veltman daar de slechtste zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kon vanuit het biercaf? de score volgen via het scherm van de buren. Was het wat?
 

SanMark.

Well-known member
Zo en dan nu bij de volgende uitwedstrijd tegen Molde word weer een overwinning verwacht.

Want van zulke clubs moet je gewoon winnen.
 

Pascallovic

Well-known member
5 wedstrijden gespeeld in Europa tot nog toe en je pakt 1 thuisoverwinning tegen Jablonec uit een penalty en dat met tegenstanders als Rapid Wien, Celtic en Jablonec. Echt triest hoe ver je eigenlijk afzakt als club. Bijna geen kansen kunnen creeren tegen dit soort ploegen. Blijf erbij dat dit geen gebrek aan ervaring is, maar puur kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan