Die Veltman ook gewoon op z'n 11-en-30ste die bal 5 keer aantikken voordat ie 'm 5 meter naar voren naar Serero speelt. Met de instelling zit het wel goed ja.Die laatste minuut, dat je alles en niets moet spelen, waren wel erg g?nant slecht uitgespeeld.
Klaassen moest in de spits spelen en Frank heeft voor die positie al 15 man op het kerkhof liggen. Een onmogelijke positie onder Frank.
Ik heb gewoon 90 minuten zitten kijken en vraag me af waarom zovelen die Klaassen zo'n goede voetballer vinden.
Kan mij niet voorstellen dat zijn voorgangers zoveel spitsen hebben gebruikt en gekocht als Frank. Die haalt er namelijk gewoon 2 per jaar die allemaal niet voldoen of de kans niet krijgen. Iedereen mag altijd blijven staan. Behalve de spits, die krijgt een uur.Ook eerder toch al?? Huntelaar werd in een artikel de laatste ?chte spits van Ajax genoemd. (en ook daar was ten tijde van Ten Cate veel kritiek op omdat hij niet kon kaatsen)
Bij elke wissel van Celtic kwam er iemand het veld in die nog slechter kon voetballen dan de gene die er uit ging.
En toch zou veltman daar de slechtste zijn.
Zo en dan nu bij de volgende uitwedstrijd tegen Molde word weer een overwinning verwacht.
Want van zulke clubs moet je gewoon winnen.