AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Dan krijg je hier vantevoren de vraag waar de Amsterdamse bluf is gebleven. Waar valt erover te bluffen als je al bijna 2 jaar naar deze onzin kijkt. Lijkt weer nergens op. Middenveld zoals verwacht kansloos. Sinkgraven heeft elke bal verloren.
 

JMD

Well-known member
Nou ja, het lijkt mij wel vrij belangrijk als je een middenvelder hebt die in 2 duels al 3 bepalende fouten maakt bij goals...

Wie zou anders op zijn plaats kunnen? Want misschien moet ie maar eens vervangen worden als het zo doorgaat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, die heeft ook zat wedstrijden volkomen anoniem meegehobbeld maar goed, van mij mag hij ook wel een serie wedstrijden de kans krijgen.
 

gevegt

Well-known member
Nou ja, die heeft ook zat wedstrijden volkomen anoniem meegehobbeld maar goed, van mij mag hij ook wel een serie wedstrijden de kans krijgen.
Daar ligt volgens mij ook een groot gedeelte van het probleem. Stel een team samen en laat ze eens tien wedstrijden spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Nou ja, het lijkt mij wel vrij belangrijk als je een middenvelder hebt die in 2 duels al 3 bepalende fouten maakt bij goals...

Wie zou anders op zijn plaats kunnen? Want misschien moet ie maar eens vervangen worden als het zo doorgaat.

Was eigenlijk over het geneuzel van 14 jaar terug.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pfoe, wat is het slecht zeg, maar liefst 1 kans gecreeerd in de 2e helft en verdedigend geeft je gewoon weer 5 kansen weg waarvan je weet dat er op dit niveau 2 of 3 in vliegen.

Ik kan deze zin wel als disclaimer gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan