AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Of niet. Als ze die twee half fitte spelers opstellen en die vallen beide snel uit, dan heb je een erg groot voordeel.
Persoonlijk verwacht ik eigenlijk dat beide niet in basis starten en evt invallen bij achterstand van Lyon. Maar ik zit er meestal naast.....
 

Batigoal

Well-known member
Speelt Lyon op z'n best, dan zijn we vrij kansloos. Punt is alleen dat de ploeg dit seizoen zo wisselvallig is als de pest en op die dagen kun je gewoon van ze winnen. M.a.w. hun pieken zijn hoog, maar de ondergrens ligt vrij laag.
 

Eresd?g?

Banned
Speelt Lyon op z'n best, dan zijn we vrij kansloos. Punt is alleen dat de ploeg dit seizoen zo wisselvallig is als de pest en op die dagen kun je gewoon van ze winnen. M.a.w. hun pieken zijn hoog, maar de ondergrens ligt vrij laag.
Schalke was/is ook erg wisselvallig. Dat is maar net goed afgelopen voor Ajax. Speel je morgen weer zo'n sterke thuiswedstrijd als tegen Kopenhagen en Schalke dan sta je met een beetje mazzel in de finale. Het zal toch wat zijn.....
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ga er zonder verwachtingen heen merk wel wat voor Ajax en Lyon ik te zien krijg. Er valt toch geen zinnig woord over te zeggen.
 
G

Gast

Guest
Er is echt niets over te zeggen. Lyon is een geslepen ploeg en als je ze in de kaart speelt leggen ze er zo een paar in en sta je met 0-2 achter, speel je zoals tegen Schalke en heeft Lyon een offday kan je zomaar met 2-0 het veld aflopen. Ik ben erg benieuwd!
 

Eef de Kip

Well-known member
Speelt Lyon op z'n best, dan zijn we vrij kansloos. Punt is alleen dat de ploeg dit seizoen zo wisselvallig is als de pest en op die dagen kun je gewoon van ze winnen. M.a.w. hun pieken zijn hoog, maar de ondergrens ligt vrij laag.

Heb je het nu over Lyon? Want mi geldt dit voor beiden.
 

Abubakari

Well-known member
Drie van de vier vaste verdedigers ontbreken bij Ajax. Nu Tete, Sanchez, de Ligt en Riedewald ipv Veltman, Sanch?z, Viergever en Sinkgraven. Op zich moet je met die achterhoede die er nu staat ook goed voor de dag kunnen komen, maar ideaal is het natuurlijk niet. Lacazette lijkt er toch niet bij te gaan zijn las ik net. We zullen het zien.
Het Europese seizoen is al mooi, hopelijk wordt het nog mooier.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb Lyon gezien tegen Besiktas in Turkije. Tricky. 90 minuten 100 % focus is sowieso geboden. Ajax in thuiswedstrijd Schalke-mood pakt hun wel.
 

Eresd?g?

Banned
Drie van de vier vaste verdedigers ontbreken bij Ajax. Nu Tete, Sanchez, de Ligt en Riedewald ipv Veltman, Sanch?z, Viergever en Sinkgraven. Op zich moet je met die achterhoede die er nu staat ook goed voor de dag kunnen komen, maar ideaal is het natuurlijk niet. Lacazette lijkt er toch niet bij te gaan zijn las ik net. We zullen het zien.
Het Europese seizoen is al mooi, hopelijk wordt het nog mooier.
Tete is mijn inziens beter dan Veltman. Sinkgraven is belachelijk om als verdediger in te zetten op dit niveau. De Ligt is qua fysiek en lengte natuurlijk ook beter dan Viergever. Alleen het gif van Viergever ga je waarschijnlijk missen. Riedewald gaat dat ook niet brengen.
 

Abubakari

Well-known member
Een ingespeelde defensie die al een heel seizoen samenspeelt versus een defensie die voor het eerst samen speelt lijkt mij toch wel een verschil, ongeacht de namen.
 

Janssen

Well-known member
Denken jullie eraan?!

C-1hE9_XgAMO_2m.jpg


Kun je achteraf in elk geval zeggen dat je ze eruit gezongen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan