AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Toch nog iets gevonden om tegen aan te schoppen.

Dat hele ultra/sfeergroepen wereldje is toch ook volkomen kansloos en dit papiertje gaf nou net ff mooi aan wat er mis is met die mensen. Nu is het bij Ajax maar vrijwel elke club heeft daar last van. En dan is het bij kleine clubs nog vele malen kanslozer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo'n papiertje bij Almere City inderdaad. Dat zou nog mooier zijn.

Als de dertien fans uit Helmond zingen, zingen wij harder!
 

Janssen

Well-known member
Zo'n papiertje bij Almere City inderdaad. Dat zou nog mooier zijn.

Als de dertien fans uit Helmond zingen, zingen wij harder!

In Sittard heb je ze ook hoor. Ja we hebben dan wel kansloos verloren in Waalwijk maar we hebben na afloop wel 20 minuten doorgezongen TERWIJL IEDEREEN AL WEG WAS!!1!

:eek:mg:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben trouwens wel echt benieuwd naar vanavond. Sleutel ligt op het middenveld. Ik hoop niet dat Ajax daar overlopen wordt. Het zou gedurfd zijn, maar ik zou daarom Vd Beek opstellen voor Sch?ne. Meer loopvermogen en dynamiek.
Verder ligt de sleutels bij de backs van Lyon. Sowieso dat die gaan opkomen, dus er komt ook ruimte achter hen. Het is aan Ajax om die ruimtes te gaan vinden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Was tegen dit Lyon ook beter geweest. Meer diepgang op de flanken. Daar is Lyon kwetsbaar.
 

Ivanhoe

Active member
Hoe laat spelen ze? Ga er eens lekker voor zitten, zou typisch Ajax zijn om Feyenoord in de schaduw te zetten door de EL te winnen. Desondanks hups Ajax!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan