Kunnen we allemaal hebben. WZAWZDB!
Op Feyenoord na natuurlijk.
Kunnen we allemaal hebben. WZAWZDB!
Onderling resultaat dit seizoen is in t voordeel van AjaxOp Feyenoord na natuurlijk.
Niet helemaal. Als de winnaar van de CL zich niet direct voor de groepsfase plaatst in hun competitie, dan start de EL-winnaar in de 4e voorronde. Atletico Madrid is daar nog niet zeker van en Monaco ook nog niet helemaal.Ajax moet nu maar volop voor de EL gaan. Plaatsing CL-groepsronde nog steeds in de hand.
Traore schijnt ook een vraagteken te zijn.
Aan de andere kant deed hij tegen AZ in de return ook niet mee. Voor het scorend vermogen maakte dat weinig verschil. Nu is Ajax natuurlijk niet zo na?ef als AZ, maar zal zeker nog wel lastig genoeg worden voor Ajax om een goede uitgangspositie te cre?ren.Lacazette wordt in Frankrijk achtergelaten. Erg gunstig voor de kansen voor Ajax om door te gaan.
Je gaat nu toch niet t matige AZ met t almachtige Ajax vergelijken?Aan de andere kant deed hij tegen AZ in de return ook niet mee. Voor het scorend vermogen maakte dat weinig verschil. Nu is Ajax natuurlijk niet zo na?ef als AZ, maar zal zeker nog wel lastig genoeg worden voor Ajax om een goede uitgangspositie te cre?ren.
Ik heb t over dit seizoen. Dit seizoen vind ik ze vrij matig. Met name in Europa.Het matige AZ wist deze eeuw wel een halve finale te halen in een Europees toernooi.
Feyenoord heeft een keer een seizoen waarin alles meezit.....Het almachtige Ajax staat niet eens bovenaan.
Feyenoord heeft een keer een seizoen waarin alles meezit.....
Eens. Hopelijk duurt dat nog een paar weken tot pak m beet 25 mei.Ajax heeft een keer een Europees seizoen waarin alles meezit...
Dat zeg ik ook niet. Het zit ze gewoon op veel gebieden mee dit seizoen.Een club wordt nooit toevallig kampioen.