Als ik win neem jij Avatar die ik voor je uitkies en vice versa.
Inderdaad, Celta loten en dan in de finale tegen Manchester United.
Dat is gewoon te doen.
En die Fransen neuken ons allemaal de moederDit kan net zo makkelijk 4-0 voor Lyon worden als 4-0 voor Ajax. Geen peil op te trekken.
Wat ben je positief...Dit kan net zo makkelijk 4-0 voor Lyon worden als 4-0 voor Ajax. Geen peil op te trekken.
Zlatan ligt er waarschijnlijk half jaar of langer uit.Zlatan verliest geen finales .
Mourinho verliest ook geen finales.Zlatan verliest geen finales .
Zlatan verliest geen finales .
Zou een wereld van verschil zijn. Maar wedstrijd is nog ver weg. Hij haalt t wel. Ajax mist sowieso Veltman en Viergever. Veltman is makkelijk op te vangen. Viergever wat minder. Hoe staat t met de "blessure" van Riedewald?Eenmansleger Lacazette heeft zijn hamstring geblesseerd. Sneu natuurlijk, maar de vraag is of hij tegen Ajax speelt. Hij zal in ieder geval niet topfit zijn en dat scheelt toch.
Ook al winnen we de E.L. niet en we worden tweede in de competitie dan nog heb je plaatsing in eigen hand.Ajax moet nu maar volop voor de EL gaan. Plaatsing CL-groepsronde nog steeds in de hand.
Waarschijnlijk is Ajax niet geplaatst in de laatste kwalificatieronde. Nummer 4 van Spanje, nummer 3 van Italie, nummer 4 van Engeland, Zenit en Dinamo Kiev hebben allemaal een hogere coefficient.Als ze deze groep enigszins bij elkaar houden zie ik in voorrondes wel mogelijkheden.
Kunnen we allemaal hebben. WZAWZDB!Waarschijnlijk is Ajax niet geplaatst in de laatste kwalificatieronde. Nummer 4 van Spanje, nummer 3 van Italie, nummer 4 van Engeland, Zenit en Dinamo Kiev hebben allemaal een hogere coefficient.