AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Ja, dat klopt. Twijfelde ik ook aan haha, maar ik zie verder terug wel foto's van zijn zoontje e.d. (althans, mag ik hopen dan)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als het een echt account is, dan is hij echt een ontzettende loser. Alleen maar een extra reden om hem niet bij Feyenoord te willen zien.
 

Janssen

Well-known member
Geweldige gast die Kramer en al die reacties onderstrepen nog maar eens dat driekwart van de internetgebruikers gewoon afgespoten moet worden. Te dom om te poepen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geweldige gast die Kramer en al die reacties onderstrepen nog maar eens dat driekwart van de internetgebruikers gewoon afgespoten moet worden. Te dom om te poepen.

Briljant. Mijn god wat een debielen lopen er rond in Nederland. Kennelijk leven ze in een omgeving waarin het acceptabel is om iemand een leven in een rolstoel te wensen.
 

Fabian

Active member
Neemt in ieder geval geen blad voor zijn mond...

Hij retweet ook gewoon:
Kan iemand die #Gudelj misschien vertellen dat dat haarbandje bij m geen enkele zin heeft, met dat #Playmobiel haar van m #rapaja

Haha.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
91cfab1e-8415-4338-a0e2-de7af89d385c_kramer.jpg

vi.nl
 

gevegt

Well-known member
Dit soort teksten hebben we de afgelopen vijf jaar dus al 50 keer gehoord als een doorsnee Nederlandse club zich laat verrassen door iedere willekeurige Dinamodnjeprogoretsbachlul. Tuurlijk heeft het wel met kwaliteit te maken, want een team met kwaliteit overkomt dit niet. En zeker niet 50 keer in vijf jaar.

Mentaliteit is toch ook een kwaliteit?
 

Fabian

Active member
Als je zoals Veltman met regelmaat op een dergelijke manier een bal verspeelt, is het gebrek aan kwaliteit inderdaad.
 

SanMark.

Well-known member
Als het een echt account is, dan is hij echt een ontzettende loser. Alleen maar een extra reden om hem niet bij Feyenoord te willen zien.

Het is zijn echte twitteracount want er staat een vogeltje bij. Dat betekend dus dat het geverifieerd is .
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben het overigens wel eens dat Veltman helemaal niet zo goed is als men doet voorkomen. Begin van de wedstrijd viel hij me ook al op door telkens die bal breedt en achteruit te spelen.

Veltman heeft in de eerste maanden van 2014 echt een ijzersterke periode gehad waarin alles lukte, maar sindsdien (en daarvoor ook) is het gewoon niet goed genoeg gebleken. Bij iedere andere club gaat men dan doorselecteren, net als bij Van der Hoorn e.d. ook al lang had moeten gebeuren. Bij ons echter staat Veltman vrolijk en ongeconcentreerd nog steeds in de basis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Veltman heeft in de eerste maanden van 2014 echt een ijzersterke periode gehad waarin alles lukte, maar sindsdien (en daarvoor ook) is het gewoon niet goed genoeg gebleken. Bij iedere andere club gaat men dan doorselecteren, net als bij Van der Hoorn e.d. ook al lang had moeten gebeuren. Bij ons echter staat Veltman vrolijk en ongeconcentreerd nog steeds in de basis.

Ik hoorde Ronald de Boer anders vrij positief over de voorbereiding van Viergever en Van der Hoorn en dat het daarom knap was dat Riedewald zich in de basis had gespeeld. Ik sluit niet uit dat Frank de Boer zijn mening zal delen. Als ze al happy zijn met Van der Hoorn, dan zal Veltman er helemaal goed op staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is zijn echte twitteracount want er staat een vogeltje bij. Dat betekend dus dat het geverifieerd is .

Ik zie dat vinkje juist niet staan. Maar goed, maakt niet uit.

Na gisteravond kunnen we in elk geval concluderen dat Ajax makkelijk de volgende ronde gaat bereiken. Hopen dat men daarin ook een gunstige tegenstander treft, dan hebben we voor het eerst in jaren weer twee Nederlandse deelnemers in de groepsfase van de Champions League. Lijkt me leuk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan