AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Prima beslissing. Gudelj heeft tot op heden me nog niet kunnen bekoren in de voorbereiding en vorige week ook niet.

Absoluut mee eens. Zo wat ik ervan gezien heb, voegt ie eigenlijk gewoon niets toe.
Voor de rest is die opstelling helemaal niet verkeerd.
 

Batigoal

Well-known member
Absoluut mee eens. Zo wat ik ervan gezien heb, voegt ie eigenlijk gewoon niets toe.
Voor de rest is die opstelling helemaal niet verkeerd.

Tete moet zich ook nog wel gaan bewijzen. Tot nu toe ben ik er niet van onder de indruk. Van Rhijn heeft weleens zijn concentratiefoutjes, maar is verder een degelijke verdediger. Die zie ik liever op rechts.
 

De Groene Scout

Well-known member
20.15 is prima, dat past mij wel. Heb tot 20.00 een vergadering en ben dus keurig voor de aftrap thuis.
Als niet-volger blijf ik het vreemd vinden dat Schone niet speelt.
 

Pascallovic

Well-known member
20.15 is prima, dat past mij wel. Heb tot 20.00 een vergadering en ben dus keurig voor de aftrap thuis.
Als niet-volger blijf ik het vreemd vinden dat Schone niet speelt.
Schone heeft vorig seizoen na de winterstop geen knikker meer geraakt, geen enkel rendement meer gehad en is op sportieve gronden dus uit het elftal gespeeld. Die moet wachten op een nieuwe kans en die vervolgens grijpen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Volgens Mike Verweij is dit de vermoedelijke opstelling vanavond:

Vermoedelijke opstelling #Ajax Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Fischer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik sla dat geploeter even over. Net als vorige week trouwens.
E?n slechte wedstrijd aanschouwen per week is echt maximaal.

Tweede helft was vorige week wel aardig, maar jij houdt het tegenwoordig bij eerste helften.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als zulke wedstrijden al niet zouden uitverkopen. Een wedstrijd die erom gaat tegen een semi-interessante tegenstander in de voorronde CL met iedereen nog vol goede moet het nieuwe seizoen in. Ik weet niet hoe duur de kaarten zijn, maar indien betaalbaar vind ik het volkomen logisch dat het vol zit.
 

Pascallovic

Well-known member
Als zulke wedstrijden al niet zouden uitverkopen. Een wedstrijd die erom gaat tegen een semi-interessante tegenstander in de voorronde CL met iedereen nog vol goede moet het nieuwe seizoen in. Ik weet niet hoe duur de kaarten zijn, maar indien betaalbaar vind ik het volkomen logisch dat het vol zit.
In 2010 bij de 3e voorronde CL tegen PAOK Saloniki zaten er ruim 22.000 toeschouwers. Dan is 53.000 toch een flinke vooruitgang. Prijzen vallen mee, afhankelijk van wanneer je koopt. Heb mijn kaarten als passe-partout gekocht voor 13,- per stuk.
 

RickPSV

Active member
Ajax zal vast wel winnen vanavond, 2-0 ofzo. Ik vind Rapid Wien nog slechter (met alle respect) dan PEC & Groningen.
 

Mr. Wrong

New member
Sinkgraven, El Ghazi en Fischer in de basis?

Dat zijn 3 spelers met maar 1 been en dus niet echt verstandig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan