AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Maar je gaat toch geen foto's van een vreemd kind op Twitter gooien of de kind van een ander? Mag toch hopen dat het daadwerkelijk zijn zoon is.
 

Keyser S?ze

New member
Veltman heeft in de eerste maanden van 2014 echt een ijzersterke periode gehad waarin alles lukte, maar sindsdien (en daarvoor ook) is het gewoon niet goed genoeg gebleken. Bij iedere andere club gaat men dan doorselecteren, net als bij Van der Hoorn e.d. ook al lang had moeten gebeuren. Bij ons echter staat Veltman vrolijk en ongeconcentreerd nog steeds in de basis.

En het leuke is dat hij bijv. over een jaar gewoon voor ? 8 mln. verkocht wordt aan een Engelse degradatieclub.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die kans is vrij groot. Het gerucht ging dat Newcastle Veltman zou komen ophalen.
 

Keyser S?ze

New member
Tja, Newcastle. Die hebben nog nooit een fatsoenlijke speler gekocht. Die hebben wat geld weggeflikkerd in de afgelopen jaren.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax speelde de eerste helft een prima wedstrijd en het us een dood zonde dat je niet met 0-4/5 de thee op gaat zoeken.

Na de rode kaart geef je het puur op instelling uit handen. Heeft niets met kwaliteit te maken, puur instelling.
Tot aan de 0-1 was het gewoon precies hetzelfde kutvoetbal van de afgelopen jaren. Pas na die 0-1 werd er tot aan de rust prima gespeeld. Zeker niet de hele eerste helft, hoogstens 20 minuten of zo.

Voor de rode kaart laat je ze ook al terugkomen in de wedstrijd met die tegentreffer en het feit dat jezelf ook niks weet te creeren en het initiatief aan Rapid laat. Ik zie het wel aan kwaliteit, aangezien we vorig seizoen ook nooit tot 2 fatsoenlijke helften zijn gekomen en we in de oefencampagne toch ook een aantal keer een voorsprong/resultaat hebben weggegeven in de 2e helft. Dit is geen incident, weet je wat wel een incident is? Het spel van Ajax na de 0-1.
 

mainsupreme

New member
Waarschijnlijk starten morgen dezelfde elf, maar kan Fischer in geval van nood wel invallen.
Tevens is Cillissen weer helemaal fit.

Ik ben benieuwd of ze het einde van de eerste helft weer op de mat kunnen leggen. Sinkgraven, Milik en Bazoer bevielen me uitstekend in die wedstrijd. Al viel Sinkgraven weg aan de rechterkant.
Zelf zou ik Heitinga erin zetten ipv Veltman of Riedewald voor meer ervaring en coaching.
 

Batigoal

Well-known member
In de eerste helft had Riedewald een aantal goeie dieptepasses en was hij wel rustig, dus die zou ik van de twee graag laten staan. Verder was Sinkgraven duidelijk beter op zijn plek op links, dus ik mag hopen dat De Boer dat ook door heeft.
 

mainsupreme

New member
In de eerste helft had Riedewald een aantal goeie dieptepasses en was hij wel rustig, dus die zou ik van de twee graag laten staan. Verder was Sinkgraven duidelijk beter op zijn plek op links, dus ik mag hopen dat De Boer dat ook door heeft.

---------------------Milik--------------------
Sinkgraven--------Klaassen-------El Ghazi
-------------Gudelj-----------Bazoer--------
Dijks------------------------------------Tete
-------------Riedewald----Heitinga---------
--------------------Cillissen------------------

lijkt mij nu het beste wat we hebben.
Zie zelfs liever Sinkgraven daar dan een fitte Fischer. Die blijft tenminste op links.
 

JFK

Well-known member
---------------------Milik--------------------
Sinkgraven--------Klaassen-------El Ghazi
-------------Gudelj-----------Bazoer--------
Dijks------------------------------------Tete
-------------Riedewald----Heitinga---------
--------------------Cillissen------------------

lijkt mij nu het beste wat we hebben.
Zie zelfs liever Sinkgraven daar dan een fitte Fischer. Die blijft tenminste op links.

De geruchten schijnen te zijn dat Fischer gaat spelen op de plek van Sinkgraven en dat Sinkgraven gaat spelen op de plek van Gudelj die mag gaan banken.

Fischer-Milik-El Ghazi
Sinkgraven-Klaassen-Bazoer
Dijks-Riedewald-Veltman-Tete
Cillissen
 

A345

New member
De geruchten schijnen te zijn dat Fischer gaat spelen op de plek van Sinkgraven en dat Sinkgraven gaat spelen op de plek van Gudelj die mag gaan banken.

Fischer-Milik-El Ghazi
Sinkgraven-Klaassen-Bazoer
Dijks-Riedewald-Veltman-Tete
Cillissen
Prima beslissing. Gudelj heeft tot op heden me nog niet kunnen bekoren in de voorbereiding en vorige week ook niet.
 

Batigoal

Well-known member
Dat lijkt me ook prima. Van de balans in je team hoef je het niet te hebben en thuis tegen Rapid Wien mag je best aanvallender voor de dag komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa (Ajax x Rapid Wien )

AFC Ajax in Europa (Ajax x Rapid Wien )

Gudelj viel vooral vaak om. Hopelijk lag het aan zijn kicksen, anders zou het wel eens een miskoop kunnen zijn. Al had hij nog wel een goede aanvallende loopactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan