Het lijkt me toch niet dat hij zo'n droeftoeter is dat hij zichzelf Kramerinho gaat noemen.
Het lijkt me toch niet dat hij zo'n droeftoeter is dat hij zichzelf Kramerinho gaat noemen.
Veltman heeft in de eerste maanden van 2014 echt een ijzersterke periode gehad waarin alles lukte, maar sindsdien (en daarvoor ook) is het gewoon niet goed genoeg gebleken. Bij iedere andere club gaat men dan doorselecteren, net als bij Van der Hoorn e.d. ook al lang had moeten gebeuren. Bij ons echter staat Veltman vrolijk en ongeconcentreerd nog steeds in de basis.
Is hij trouwens familie van Frank Boggle Kramer?
Nee, wel van Mars.
Tot aan de 0-1 was het gewoon precies hetzelfde kutvoetbal van de afgelopen jaren. Pas na die 0-1 werd er tot aan de rust prima gespeeld. Zeker niet de hele eerste helft, hoogstens 20 minuten of zo.Ajax speelde de eerste helft een prima wedstrijd en het us een dood zonde dat je niet met 0-4/5 de thee op gaat zoeken.
Na de rode kaart geef je het puur op instelling uit handen. Heeft niets met kwaliteit te maken, puur instelling.
In de eerste helft had Riedewald een aantal goeie dieptepasses en was hij wel rustig, dus die zou ik van de twee graag laten staan. Verder was Sinkgraven duidelijk beter op zijn plek op links, dus ik mag hopen dat De Boer dat ook door heeft.
---------------------Milik--------------------
Sinkgraven--------Klaassen-------El Ghazi
-------------Gudelj-----------Bazoer--------
Dijks------------------------------------Tete
-------------Riedewald----Heitinga---------
--------------------Cillissen------------------
lijkt mij nu het beste wat we hebben.
Zie zelfs liever Sinkgraven daar dan een fitte Fischer. Die blijft tenminste op links.
Prima beslissing. Gudelj heeft tot op heden me nog niet kunnen bekoren in de voorbereiding en vorige week ook niet.De geruchten schijnen te zijn dat Fischer gaat spelen op de plek van Sinkgraven en dat Sinkgraven gaat spelen op de plek van Gudelj die mag gaan banken.
Fischer-Milik-El Ghazi
Sinkgraven-Klaassen-Bazoer
Dijks-Riedewald-Veltman-Tete
Cillissen