AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Lachwekkend, gewoon lachwekkend.

Frank de Boer is gewoon schuldig hieraan, wat mij betreft. Dit mag je niet gebeuren als coach.

Illustratief ook voor het afzakken van het clubvoetbal in Europa. Een beter voorbeeld kun je niet hebben. Vijf-zes jaar geleden trok Ajax deze 0-2 echt wel over de streep.

Helaas klopt het ook dat in Nederland de rest op PSV na nog slechter is ook.
 

JMD

Well-known member
Helaas klopt het ook dat in Nederland de rest op PSV na nog slechter is ook.
Dat moet ik nog zien of PSV beter is dan Ajax.

Heb van de zomer vaak moeten horen dat PSV zonder Depay een heel stuk minder is en we met Wijnaldum en Depay flink wat zijn kwijtgeraakt en dat krijgen we niet terug. (en voordat het gezegd wordt: heb dat niet hier op DVK gehoord...)

Het zal dit seizoen echt tussen Ajax en PSV gaan, maar dat is nou niet omdat die beiden zo ontzettend goed zijn. Het zal de Lamme tegen de Blinde worden. Hou et nog steeds wel op PSV als kampioen. :)
 

De Groene Scout

Well-known member
Denk dat Heitinga zijn speelminuten nog wel pakt.

Dit had Ajax natuurlijk nooit weg mogen geven. Gekloot achterin, met name Veltman erg zwak en ook Cillessen weer met diverse rare acties. Verder vond ik Milik, Kishna en Gudelj onder de maat. Beide backs geef ik nog even het voordeel van de twijfel, zonder dat ze nu overtuigd hebben. Klaassen en Bazoer de beste Ajacieden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
haha, die stem is voor mij inherent aan Oranje, ik moet er wel aan wennen, heb nu nog het idee dat Gullit zometeen gaat analyseren en Guus nog even langskomt om te zeggen dat alles goed komp.

Guus mag het van mij overnemen van Frank.

Alles beter dan Van Gelder.

+1.

Als je dit Ajax vergelijkt met begin vorig seizoen, spelen ze al een stuk beter.

Gaan kampioen worden. Met twee vingers in de neus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan