AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees

New member
Sinkgraven vanaf rechts heb je dan weer helemaal niets aan.

Bazoer is wel echt een goede voetballer.
 

Batigoal

Well-known member
De bevestiging is vanavond alweer gekomen dat dit een ongelofelijk kutseizoen gaat worden. Gelukkig heb je maar 1 serieuze concurrent in de Eredivisie waardoor Ajax zeker is van tenminste plaats 2.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wel lekker dat je die overtuiging en wil voor die 3e goal bij onze jongens ziet. Ja het wordt idd een heel lang seizoen ben ik bang.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Heb een flink deel van de tweede helft gemist, ook de twee goals. Maar vond Ajax voor rust erg goed spelen moet ik zeggen.. Gaf mij redelijk vertrouwen. Had ook wel 0-5 kunnen zijn..

Daarbij is 2-2 geen heel slechte uitslag, al mag je 0-2 nooit uit handen geven.
 

JMD

Well-known member
WTF... Staat het bij rust 0-2 en maak ik uit de posts hier op dat het ook 0-4 had kunnen staan (ik kan de pot niet zien, zit in Frankrijk), denk ik, kom, ga even de koffer inpakken voor de terugreis morgen. Zie ik een uur later dat het 2-2 staat tegen 10 man.

Ik neem niet aan dat Rapid ineens veel beter ging zijn, dus Ajax ging weer prutsen??

Zou natuurlijk nooit het doorgaan in gevaar moeten brengen deze 2-2. Maar desalniettemin zonde natuurlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Ergste is nog dat je in de volgende ronde weer 2 martelgangen waarin je met 4-0 de klote krijgt te zien.
 

JMD

Well-known member
Wat zou RSDG er van vinden dat Ajax punten voor de Europese ranglijst verspeelt?? ;)
 

Pascallovic

Well-known member
Heb een flink deel van de tweede helft gemist, ook de twee goals. Maar vond Ajax voor rust erg goed spelen moet ik zeggen.. Gaf mij redelijk vertrouwen. Had ook wel 0-5 kunnen zijn..

Daarbij is 2-2 geen heel slechte uitslag, al mag je 0-2 nooit uit handen geven.
Het is een wanprestatie tegen zo'n tegenstander. Ga het lekker goedpraten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan