AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Dat kan alles te maken hebben met de kwaliteit die je voorgeschoteld krijgt.
Ben er zelf ook niet van, al heb ik mezelf wel eens afgevraagd waarom niet.
 

inhethoekje

Active member
Dat kan alles te maken hebben met de kwaliteit die je voorgeschoteld krijgt.
Ben er zelf ook niet van, al heb ik mezelf wel eens afgevraagd waarom niet.

Vraag het me ook regelmatig af,maar dan, je bent eerder bij je auto, zet de radio aan en ergert je dan weer verder omdat ze op LdL het spel van je club lopen af te kraken.
Je irritatie wordt hoger in de auto als dat je tot het eind blijft zitten.
 

Janssen

Well-known member
Vraag het me ook regelmatig af,maar dan, je bent eerder bij je auto, zet de radio aan en ergert je dan weer verder omdat ze op LdL het spel van je club lopen af te kraken.
Je irritatie wordt hoger in de auto als dat je tot het eind blijft zitten.

Heb jij maar 1 radiozender?

Ik ben wel eens voor de rust weer thuis geweest. Heb je wel 12,50 betaald maar laat je de rest van de avond in elk geval niet verstieren door die luie flikkers op het veld die er nog voor betaald krijgen ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben alleen voortijdig het stadion uitgelopen als me dat een uur reistijd terug scheelt qua treinverbinding of dat ik anders sowieso niet meer thuis kom (verlenging beker tegen Roda JC meen ik). Gaat meestal dan om enkele minuten.
 

gevegt

Well-known member
Viel wel mee. Zeer geflatteerde nederlaag en de scheids werkte ook niet echt mee. Normaal rol je zo n tegenstander op.
Dat is dan wel zuur.

Jammer trouwens dat Ajax geen strafschop kreeg en Cillissen hem dan gestopt zou hebben. Dat zou echt leuk geweest zijn!
 

leo1949

Well-known member
Dit is de loting geworden PSV mag wraak nemen voor Ajax op FK Rostof

Groep D:
Bayern M.
Atl?tico
PSV
FK Rostov
 

Pascallovic

Well-known member
Standard Luik, Celta de Vigo en Panathinaikos dus. Met ons track-record de laatste jaren zullen we er wel uitvliegen. Dit terwijl je op zich gelijkwaardig aan dit soort ploegen zou moeten zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Het is een mooie loting waarbij de eindstand in de poule heel moeilijk te voorspellen is. Helaas presteert Ajax in Europees verband zelden naar zijn kunnen, dus zullen we inderdaad wel 3e of 4e worden in deze poule.
 

Abubakari

Well-known member
Wat nou de Wolf? Kun je de uitschakeling van Ajax tegen Panathinaikos niet vinden?
Hou maar op met zoeken hoor, we hebben twee keer tegen ze gespeeld. In 1971 in de EC1 finale (2-0 voor Ajax) en in 1996 in de halve finale CL (thuis 0-1 maar uit 3-0 gewonnen). Kortom, Ajax is (nog) nooit door Panathinaikos uitgeschakeld. Feyenoord wel. PSV trouwens ook. Misschien was je daar mee in de war?

Tsja, zoals Ajax nu speelt zouden ze het nog lastig hebben met Santa Coloma, maar misschien lukt het over een maand wat beter. Aan de andere kant falen ze al zo lang in Europa dat ik me niet al te veel illusies maak.
 

Batigoal

Well-known member
Inmiddels zijn we bijna een maand verder en staat de wedstrijd tegen Panathinaikos voor de deur. Zoals gebruikelijk bij Griekse clubs staat er bonte verzameling nationaliteiten op het veld en ook deze zomer heeft Panathinaikos weer een heel peloton spelers binnengehaald. In de Griekse competitie is er nog maar ??n speelronde geweest; kortom, valt weinig over te zeggen. Wat zeker is dat Ajax het tegenwoordig met iedere tegenstander in Europa lastig heeft. Wel spelen we Europees voor het eerst met Ziyech, dus laten we hopen dat hij net als afgelopen weekend beslissend kan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan