Leuke is dat je volgend seizoen ook al een nieuw elftal gaat krijgen ivm doorselecteren van Veltman,Gudelj en EL Ghazi. Ook zal een Klaassen dan vertrekken en natuurlijk de huurlingen Traore en Krul.Je gaat je nu door de mand gevallen spelers niet komende week nog kunnen verkopen en als je daarnaast allemaal betere vervangers gaat kopen heb je straks een salarishuishouding dat bijna niet te dragen is zo duur.
Overmars en consorten hebben gegokt en keihard verloren. Nu allerlei dure spelers halen is mosterd na de maaltijd en dom.
Zal wel meevallen denk ik. Als je daar als Ajax-supporter heengaat ben je sowieso niet helemaal goed bij je hoofd.Die 23 supporters zullen ook een fijne terugreis hebben. Man man man.
Zal wel meevallen denk ik. Als je daar als Ajax-supporter heengaat ben je sowieso niet helemaal goed bij je hoofd.
Je hebt een groep die het halverwege opgeeft en naar huis gaat of de tv uitzet
Je hebt een groep die de volle 90 minuten ondergaat en toch nog zijn club blijft steunen
Die laatste groep zijn echte supporters. Die andere groep zijn aanhangers / successupporters.
Je hebt een groep die het halverwege opgeeft en naar huis gaat of de tv uitzet
Je hebt een groep die de volle 90 minuten ondergaat en toch nog zijn club blijft steunen
Die laatste groep zijn echte supporters. Die andere groep zijn aanhangers / successupporters.
Ik ben benieuwd wanneer ze eens wakker worden en gaan toegeven dat dit niet zo langer kan. Van de laatste 14 Europese wedstrijden win je er 3. Als je gaat kijken naar die overwinningen zijn dat 2 hele late onverdiende uitoverwinningen bij PAOK en Celtic. Voor de rest won je nog 1x thuis met 1-0 van Jablonec. Echt dramatische cijfers, zeker wetende dat er geen enkele Europese subtop club tussen zat. Het waren allemaal tegenstanders uit de Europese middelmaat. Zelfs daar ben je als club nog niet goed genoeg voor gebleken in het afgelopen jaar. Ik ben echt benieuwd of en wat er nog gaat komen aan versterkingen.
Een Peter Bosz kun je nu ook al afschrijven. Hij was al niet populair bij zijn aanstelling en met dit soort resultaten ben je zo door je krediet heen. Van mij hoeft ie zeker nog niet weg, maar ik had niet verwacht dat het zo slecht zou zijn. Met bijvoorbeeld leuk voetbal heeft het al niks te maken. De 5 seconde regel is er niet en hoe kan het dat men plotseling geen standaard situatie meer kan verdedigen? Het missen van kansen is de trainer niet aan te rekenen, maar net als onder de Boer worden er geen kansen gecreeerd, al had Frank dan nog het voordeel dat het achterin dicht zat.
Als laatste moet je een groot deel van deze selectie gaan afschrijven. We kunnen concluderen dat ze nagenoeg stuk voor stuk niet tegen druk kunnen en daarmee ongeschikt zijn voor het niveau dat je nodig hebt. Tegen de Graafschap lieten deze spelers het afweten toen het moest en gisteren weer. De kracht van Ajax was juist dat ze er stonden als de druk er op kwam. Nu zakken ze collectief door het ijs.
Wat een onzin, dat cultiveren van lijden. Je zou zelfs kunnen zeggen dat als je het niet meer kunt aanzien je echt geeft om je ploeg.
Ook met je passie kun je weleens helemaal klaar zijn.
Die laatste groep bestaat uit borstkloppers die er voor zichzelf zitten.