Een duidelijke, harde conclusie: als Ajax echt MOET, zakken ze door de ondergrens. Eind vorig seizoen De Graafschap, nu Rostov. Dit probleem zit diep, heel diep. En is Bosz niet te verwijten.
Gewoon die shirts weigeren als fans.
Waar moeten we de wedstrijden tegen Roda en Willem II onderscharen dan ?
Zal je zien dat we komend weekend met 3-0 ofzo weer winnen van Go Ahead en dan lijkt het weer heel wat. Alleen heb je er geen ruk aan.
Man man man wat kut.
Heeft die gekke De Boer toch iets goed gedaan daar de afgelopen jaren
Ik verwacht dat er nu alsnog, enigszins paniekerig, met miljoenen gesmeten gaat worden. Niet slim, maar de enige optie. Want dit elftal is mentaal volkomen failliet. Nu al. Die Traore maakt ook geen indruk. En die andere aankopen ... mij zijn ze niet opgevallen.
En waarom ze Westermann haalden snapte ik al niet. Het zal voor de ervaring zijn, maar dan stel je hem toch nu op???
Ik verwacht dat er nu alsnog, enigszins paniekerig, met miljoenen gesmeten gaat worden. Niet slim, maar de enige optie. Want dit elftal is mentaal volkomen failliet. Nu al. Die Traore maakt ook geen indruk. En die andere aankopen ... mij zijn ze niet opgevallen.
Maar waarvoor zou je moeten investeren dan? Kampioenschap is te ver weg en Europa League ga je als NLse club natuurlijk nooit winnen dus niet interessant genoeg.
Als het kampioenschap te ver weg is (wat natuurlijk al onzin is), dan wil je toch nog 2e of 3e worden... Als je zo doorgaat word je 8e ofzo.Maar waarvoor zou je moeten investeren dan? Kampioenschap is te ver weg en Europa League ga je als NLse club natuurlijk nooit winnen dus niet interessant genoeg.
Als het kampioenschap te ver weg is (wat natuurlijk al onzin is), dan wil je toch nog 2e of 3e worden... Als je zo doorgaat word je 8e ofzo.
Maar waarvoor zou je moeten investeren dan?
Het verschil tussen wel of geen Champions League is natuurlijk groter dan 2e worden of de 8e plaats. Hoewel dat zuur is, is het niet waard daarvoor financi?le risico's te nemen. Dat had dan al eerder moeten gebeuren, maar is niet voor gekozen.
Je kunt er vergif op innemen dat Ajax de komende weken nog de nodige punten verspeelt. Kampioenschap is niet echt een optie natuurlijk.