De Groene Scout
Well-known member
Die ene fan in beeld; gewoon echt mee te doen in dat vak met Russen.
Ah, het tempo gaat omhoog
Ik zuig niet. Maar ik was van tevoren en ben nog steeds wel voor Rostov. Al is het alleen maar om financiele redenen. Mag dat niet... moet ik meehuilen met dit Amsterdamse leed? Nee toch zeker mensen?
Gewoon volgens afspraak hoor, "3 minuten voor tijd gaan we he-le-maal los en jagen we die Russen helemaal zoek, kijken hoe ze zich daar onder uit kunnen voetballen".
Dat je om financi?le redenen niet voor Ajax bent, oke, daar wil ik nog wel inkomen (zou niet mijn manier zijn als PSV-supporter, maar oke), maar je doet veel meer dan dat soort posten maken...Ik zuig niet. Maar ik was van tevoren en ben nog steeds wel voor Rostov. Al is het alleen maar om financiele redenen. Mag dat niet... moet ik meehuilen met dit Amsterdamse leed? Nee toch zeker mensen?
En dan is er nog iemand verbaasd als er over een week of 4 op basis van een aantal reacties weer zo'n droevig afscheidstopic geopend wordt omdat meneer zich zo onheus bejegend voelt.
Je ziet het, die Russen weten niet hoe ze het hebben. Zijn we toch nog de morele winnaar.Ja, dat zal ze leren
Een duidelijke, harde conclusie: als Ajax echt MOET, zakken ze door de ondergrens. Eind vorig seizoen De Graafschap, nu Rostov. Dit probleem zit diep, heel diep. En is Bosz niet te verwijten.
Nou, laat de clich?s maar komen van Klaassen, Veltman en Riedewald.