AFC Ajax in de Europa League 20/21

Mario

Well-known member
Roma zit in een zetel, die gooien de boel dicht en wachten hun kans af. 1-0 denk ik

Ouderwets, op z'n Italiaans.
 

U.G.

Well-known member
Roma zit in een zetel, die gooien de boel dicht en wachten hun kans af. 1-0 denk ik

Ouderwets, op z'n Italiaans.

Ik denk dat ze in het begin juist meteen in de aanval gaan, omdat ze zich dat kunnen permitteren en hopen op een goal om de boel te demoraliseren bij Ajax. Ze hadden nl tegen Braga dezelfde uitgangspunt bij de return en zijn zo te werk gegaan, en dat pakte goed uit. Dus mijn naamgenoot coach van ze gaat waarschijnlijk weer teruggrijpen naar dit recept. En omdat Ajax Ajax is, verwacht ik meteen een openingsclash. Zijn die gasten al terug bij hun, Spinazolla en El Sharaawy bv. ? Dit kan echt nog alle kanten op.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat ze in het begin juist meteen in de aanval gaan, omdat ze zich dat kunnen permitteren en hopen op een goal om de boel te demoraliseren bij Ajax. Ze hadden nl tegen Braga dezelfde uitgangspunt bij de return en zijn zo te werk gegaan, en dat pakte goed uit. Dus mijn naamgenoot coach van ze gaat waarschijnlijk weer teruggrijpen naar dit recept. En omdat Ajax Ajax is, verwacht ik meteen een openingsclash. Zijn die gasten al terug bij hun, Spinazolla en El Sharaawy bv. ? Dit kan echt nog alle kanten op.
En de bal is rond.
 

Reinoud

Well-known member
Voorlopig lukt het ze
Yes.

Helaas is er te weinig voetbal op het middenveld. Hoewel Kudus z'n vorm niet heeft zou ik hem wel voor Alvarez inbrengen en denk ook Brobby voor één van de Brazilianen. Op deze manier gaan we iig niet scoren.
 

Abubakari

Well-known member
Er moet wat meer gebeuren dan 76% balbezit, gelijk Brobbey er bij wat mij betreft.
Zou toch wel zwaar klote zijn als je er tegen zo'n beperkte ploeg uit vliegt.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik denk dat ze in het begin juist meteen in de aanval gaan, omdat ze zich dat kunnen permitteren en hopen op een goal om de boel te demoraliseren bij Ajax. Ze hadden nl tegen Braga dezelfde uitgangspunt bij de return en zijn zo te werk gegaan, en dat pakte goed uit. Dus mijn naamgenoot coach van ze gaat waarschijnlijk weer teruggrijpen naar dit recept. En omdat Ajax Ajax is, verwacht ik meteen een openingsclash. Zijn die gasten al terug bij hun, Spinazolla en El Sharaawy bv. ? Dit kan echt nog alle kanten op.

Die vroege goal hebben ze wel gemaakt.
 
Bovenaan