Reinoud
Well-known member
Als ze zo gaan spelen krijg ik er wel meer vertrouwen in, want dat kunnen ze nietRoma zit in een zetel, die gooien de boel dicht en wachten hun kans af. 1-0 denk ik.
Als ze zo gaan spelen krijg ik er wel meer vertrouwen in, want dat kunnen ze nietRoma zit in een zetel, die gooien de boel dicht en wachten hun kans af. 1-0 denk ik.
Of het wordt gewoon 0-3, dat kan ook natuurlijk. Hup Ajax!
Roma zit in een zetel, die gooien de boel dicht en wachten hun kans af. 1-0 denk ik
Ouderwets, op z'n Italiaans.
En de bal is rond.Ik denk dat ze in het begin juist meteen in de aanval gaan, omdat ze zich dat kunnen permitteren en hopen op een goal om de boel te demoraliseren bij Ajax. Ze hadden nl tegen Braga dezelfde uitgangspunt bij de return en zijn zo te werk gegaan, en dat pakte goed uit. Dus mijn naamgenoot coach van ze gaat waarschijnlijk weer teruggrijpen naar dit recept. En omdat Ajax Ajax is, verwacht ik meteen een openingsclash. Zijn die gasten al terug bij hun, Spinazolla en El Sharaawy bv. ? Dit kan echt nog alle kanten op.
En de bal is rond.
Tot nu toe niet in ieder geval..succes Ajax en hoop dat Klaiber dit aan kan.
Slechte warming-up dus.Voor alle Klaiber fans: goed nieuws.
Eens. Net Gravenberg niet en Mykytarian wel voor vrijwel hetzelfde vergrijp.Echt heel consequent naar beide zijden is Taylor niet met het fluiten voor duikelingen.
Op het middenveld was er op zeker voor gefloten.Volgens LdL was het een strafschop.
Voorlopig lukt het zeAls ze zo gaan spelen krijg ik er wel meer vertrouwen in, want dat kunnen ze niet
Yes.Voorlopig lukt het ze
Ik denk dat ze in het begin juist meteen in de aanval gaan, omdat ze zich dat kunnen permitteren en hopen op een goal om de boel te demoraliseren bij Ajax. Ze hadden nl tegen Braga dezelfde uitgangspunt bij de return en zijn zo te werk gegaan, en dat pakte goed uit. Dus mijn naamgenoot coach van ze gaat waarschijnlijk weer teruggrijpen naar dit recept. En omdat Ajax Ajax is, verwacht ik meteen een openingsclash. Zijn die gasten al terug bij hun, Spinazolla en El Sharaawy bv. ? Dit kan echt nog alle kanten op.
Er moet wat meer gebeuren dan 76% balbezit, gelijk Brobbey er bij wat mij betreft.
Zou toch wel zwaar klote zijn als je er tegen zo'n beperkte ploeg uit vliegt.