Haha ja alsof het alleen aan die 2 ligt.Nou bedankt Tadic en Scherpen. Onnodige uitschakeling.
Als die niet was afgekeurd hadden we het gered.Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.
Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.
Heerlijk daar heb je dus een jaar op moeten wachten om deze terug te kaatsten.Ik kan me nog een goal bij Ajax-Heerenveen van vorig seizoen herinneren waarbij dat ineens niet opging. Ook toen onder de ogen van de scheids.
fake news bij de NOS ?Hahaha.
Als ze er zelf maar in geloven. Lekker achterin rondschuiven. En domineren dat ze deden.
Sinds TT bestaat zijn dit soort berichten over Ajax al schering en inslag.Teletekst 801 "Ajax heerst in Rome, maar strandt"
Nounounou....