AFC Ajax in de Europa League 20/21

erka

Well-known member
Kom op nou dan, dit Roma is best te kloppen, nog 1x scoren en dan in de verlenging erover.
 

Abubakari

Well-known member
Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.
 

Reinoud

Well-known member
Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.
Als die niet was afgekeurd hadden we het gered.
 

De Groene Scout

Well-known member
De mindere ploeg heeft gewonnen; dat is altijd sneu. Maar zeker vandaag was het ook niet best wat Ajax liet zien. Laatste wissels brachten weinig, dan had je net zo goed niet kunnen wisselen en bijvoorbeeld laatste 10 minuten Schuurs er voor bij in gooien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.

Ik heb het liever over voetbal ipv over de arbitrage.

Over twee duels gewoon te weinig gebracht. Vandaag veel heen-en-weer geschuif en amper kansen. Vorige week ook al te laag tempo. Snapte de wissel van Ten Hag ook niet. Traoré? Daardoor pakte je geen 2e bal meer en kon je geen druk meer zetten met vijf aanvallers.

Neres, Anthony, Klaassen, Tadic halen hun niveau niet en dan schop je aanvallend geen deuk in een pakje boter.
 
Bovenaan