Clear and obvius? Mwah
Ik vind het geen ernstige overtreding, scheids stond er notabene 3 meter vanaf.
Na goede start in d tweede helft valt Ajax weer terug naar het niveau voor rust.
Lijkt toch uit te gaan komen. Gebeurd laatste minuten echt niets meer. We gaan echter nog één grote kans krijgen!Vrees dat het qua stand lang spannend blijft, maar dat het er eigenlijk nooit echt in gaat zitten.
Haha ja alsof het alleen aan die 2 ligt.Nou bedankt Tadic en Scherpen. Onnodige uitschakeling.
Als die niet was afgekeurd hadden we het gered.Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.
Die afgekeurde goal was de knock out, vond het een twijfelgevalletke, scheids staat er bovenop, ik dacht ook dat ze in Engeland niet voor dat soort theater fluiten, maar daar zit dus tegen. Plus dat je niet de vorm hebt om dit beperkte Roma stuk te spelen.
Cruciale momenten, gemiste penalty, blunder Scherpen, afgekeurde goal kosten je de halve finale. Al was het vandaag ook niet goed genoeg, ik had het nog wel willen zien als de 0-2 niet was afgekeurd.