AFC Ajax in de Europa League 20/21

Unregistere

Well-known member
Debutant Jurri?n Timber (18) mag mee met de trein. Hij valt nog in het tarief van de Tienertoer, lekker goedkoop dus.

Abubakari

Well-known member
We stomen gewoon door naar de laatste 16 waar PSV en Feyenoord straks alweer uitgerangeerd zijn.

Heb er ondanks de afwezige verdedigers dankzij de goede vorm wel vertrouwen in en hoge verwachtingen van.
HUP AJAX!

Mario

Well-known member
Forumleiding
We stomen gewoon door naar de laatste 16 waar PSV en Feyenoord straks alweer uitgerangeerd zijn.

Heb er ondanks de afwezige verdedigers dankzij de goede vorm wel vertrouwen in en hoge verwachtingen van.
HUP AJAX!

Het schijnt dat Ajax nooit wint in Frankrijk …

Abubakari

Well-known member
Aangezien de CL resultaten van de 019 parallel lopen met die van Ajax 1 hebben we al gewonnen. 019 won met 1-2, 2x Brobbey.

Pascallovic

Well-known member
Dit zijn de namen: Onana; Dest, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Mazraoui, van de Beek, Ziyech; Labyad, Tadic en Promes.

Opvallend dat Alvarez ook in dit soort wedstrijden niet in de basis staat, terwijl er 2 centrale verdedigers ontbreken en er ook op het middenveld geschoven is.

Marinos

Well-known member
Nous op het middenveld ben ik op zijn zachtst gezegd geen dan van. Daar gaan we overlopen worden.

Lovescore gaf trouwens Marin op de plek van Mazraoui.

Batigoal

Well-known member
Ik had Alvarez en Schuurs achterin verwacht zodat je niet aan twee linies hoeft te gaan sleutelen.

Hup Ajax!

Abubakari

Well-known member
Ach, de nummer 10 van Frankrijk die al 7 duels op rij niet wist te winnen tegen een in goede vorm stekend Ajax, ik maak me weinig zorgen.

Chelsea voor in Spanje, blijft dat zo dan zijn we bij winst vanavond al heel dicht bij plaatsing. Mag je zelfs thuis van Valencia verliezen. Alleen niet te ruim.

Bovenaan