Wat was er precies verkeerd aan het tempo van Alvares?
Ik vind hem defensief prima, maar hij draait nog vaak terug en heeft een extra handeling nodig. Zet hem maar op de plek van Veltman.
Wat was er precies verkeerd aan het tempo van Alvares?
Tijd geleden dat ik met zulke natte handen heb gezeten.
Ajax zou onderhand heel PSV wel moeten kunnen opkopen denk ik met al dat geld.
Maar wat heb je eraan?
Waarom speelt Ajax met twee verdedigers en een aanvaller op het middenveld?
Lisandro Martinez en die Mexicaan zijn middenvelders? Dat ze er wel gespeeld hebben, betekent niet dat ze het zijn.
Wie had er dan moeten staan?En toch snap ik nog steeds niet waarom Ten Hag twee verdedigers op het middenveld zet. Tegen zo'n ploeg is een hoog baltempo vereist. Dat doe je met jongens met een hoge handelingssnelheid.
Die loting voor morgen is wel een spannende. In pot 3 en 4 zitten heel sterke teams, maar ook duidelijk mindere.
Als je Atalanta treft uit 4, dan krijg je het heel lastig.
Begrijp het punt van PES5 wel hoor. Ze deden het niet slecht op het middenveld Martinez en Alvarez, maar in balbezit was het ook niet heel bijzonder. Dan verwacht je wat meer bij Ajax. Ze kunnen er spelen voor de stabiliteit, maar een tegenstander ga je er niet zomaar kapot mee spelen.
Vertel....
0x en 30x, maar dan wel in/bij Mexico.Lisandro Martinez, hoeveel duels heeft hij op het middenveld gestaan in Argentini? denk je?
En Alvarez? Je schijnt nogal overtuigd te zijn namelijk.
Opvallend, want ik vond juist Martinez meer van een middenvelder hebben gisteren dan Alvarez. Bij Martinez zie je nog wat meer dynamiek, terwijl het bij Alvarez meer statisch overkomt. Denk dat je als centrale verdediger wel een goede aan Alvarez hebt.0x en 30x, maar dan wel in/bij Mexico.
De keuzes zijn te verdedigen. Men kon voorgaande wedstrijden bij balverlies telkens doorlopen naar de 16 van Ajax. Dat mocht nu echt niet gebeuren. Natuurlijk had het ook anders gekund, maar Ten Hag komt voor nu thuis met het gewenste resultaat, dus kan het. Echter moet dit natuurlijk niet de uiteindelijke variant voor de rest van het seizoen worden, want en dat zie jij ook voetballend zoek je toch wat anders.Ik denk dat ten Hag vandaag alle risico uit wilde sluiten, dit is een wedstrijd die bepalend is voor de toekomst voor Ajax. Deze moest beslist gewonnen worden. En aangezien het er in vorige wedstrijden niet altijd heel stabiel uitzag qua defensieve organisatie koos ie tegen Apoel voor totale safety first. En Dat is geslaagd, helemaal niks weg gegeven. Nou bleek dat Apoel tegen een geconcentreerd Ajax niks klaar te kunnen maken en achteraf kun je zeggen dat ie wel voor minder safety first had kunnen kiezen, maar dat is achteraf.