AFC Ajax in de Europa League 20/21

de waan

Well-known member
Heeft de VAR wel gekeken naar wie de bal ging?
Ik neem aan van wel, want of het wel of geen buitenspel is, daarvoor hoeft hij niet te gaan kijken.

Hoe hij dan tot de conclusie komt dat Veltman hinderlijk buitenspel staat is me wel een raadsel.

PES5

Administrator
Forumleiding
En toch snap ik nog steeds niet waarom Ten Hag twee verdedigers op het middenveld zet. Tegen zo'n ploeg is een hoog baltempo vereist. Dat doe je met jongens met een hoge handelingssnelheid.

Joost

Well-known member
Ze hebben vooraf om de stemming erin te krijgen een decennia oud Limburgs carnavalsnummer gedraaid. :cab:

erka

Well-known member
En toch snap ik nog steeds niet waarom Ten Hag twee verdedigers op het middenveld zet. Tegen zo'n ploeg is een hoog baltempo vereist. Dat doe je met jongens met een hoge handelingssnelheid.

Ik vond dat dat juist wel redelijk ging maar de aanval erg slordig. Met een beetje meer rust en geduld is het al veel eerder beslist.

Desondanks Ajax prima gerevancheerd voor de heenwedstrijd. Geen top maar stukken beter.

Marinos

Well-known member
Wat was er precies verkeerd aan het tempo van Alvares?

Bovenaan