Batigoal
Well-known member
We kunnen gewoon constateren dat de oplossing voor het vertrek van de Ligt en Frenkie nog niet is gevonden. Middenveld blijft een drama en nu heb je ook geen Sch?ne om als veilige man te brengen. Die had Marin en Mazraoui er inmiddels wel uitgespeeld. Achterin moet je zsm Alvarez brengen. Van Veltman weten we al jaren dat je daar centraal niet stabiel mee bent. Echt een risico om hem daar neer te zetten. Omdat het middenveld niet staat ook al het hele jaar relatief veel kaarten nodig. Dat gaat je flink wat schorsingen opleveren. Wellicht Donny maar eens naar de plek van Marin en dan Promes op 10 als ie fit is. Zal meer stabiliteit brengen.
Misschien dan liever Alvarez op het middenveld zoals hij bij Mexico staat tegenwoordig en dan Schuurs naast Mart?nez. In dat duo zag ik best wel potentie de eerste 2 wedstrijden ook al was het verre van perfect. Er is misschien iets te licht gedacht over de verkoop van Sch?ne als ideale joker op het middenveld.
Kan me niet voorstellen dat dat met wennen te maken heeft. Is gewoon een gebrek aan concentratie, slordigheid volgens mij. Onderschatting, net als tegen PAOK waar je ook in beide wedstrijden fases hebt waarin de scherpte er wel is, dan wordt er niks weggegeven en komen er wel kansen. Zag je in beide openingsfases vandaag ook.
Dit vooral. Er wordt met een nonchalance gespeeld alsof ze nog in de flow van vorig seizoen zitten. In de Eredivisie komt het dan wel goed, maar Europees moet je wat scherper zijn.