AFC Ajax in de Europa League 20/21

erka

Well-known member
Als Ajax aanvallend een beetje sneller speelt, dan gaat dat betonblok van APOEL wel stuk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Leuk eerste kwartiertje, maar daarna wel erg slordig, fouten en daardoor tegen domme gele kaarten aan gelopen. Geen vat op de rechterspits.
Wordt nog lastig. Ik zou zeggen Neres eraf, Tadic naar buiten en Huntelaar in de spits
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huntelaar erin voor Marin en wat meer ballen voor de pot gooien.

Dat lijkt me niet zo'n goed idee. Het enige waar APOEL Ajax pijn kan doen is in de omschakeling. Niet zo handig om dan in ondertal op het middenveld te spelen.
 

erka

Well-known member
Ik zou dit gewoon laten staan voorlopig. Ajax heeft in eerdere wedstrijden ook wel laten zien in de 2e helft te kunnen bijschakelen als het moet, sneller en minder slordig, ik zie APOEL niet veel veranderen.

En als het niet lukt is het ook niet zo erg om dit 0-0 te laten staan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind Ajax heel slordig aan de bal zeg. Ze spelen in een laag tempo en maken domme fouten. Zo ga je die lui niet kapotspelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Domme gele kaart 246 voor Tagliafico bij Ajax. Wat pakt die toch altijd vreselijk domme kaarten.

Wat Ajax voor jaar goed deed, was in hoog tempo een tegenstander over de kling jagen. Het Ajax van nu haalt nog geen 60% van dat niveau. Wat een gepruts.
 
Bovenaan