Ik heb het niet over jullie, ik schets een beetje het beeld wat je tegenkomt als je de reacties op deze wedstrijd her en der leest.
Snap dat spelers moeten wennen, maar er gaat zo veel fout in de opbouw. Veel gevaarlijke breedte balletjes die we verliezen en die levensgevaarlijk zijn.
Kan me niet voorstellen dat dat met wennen te maken heeft. Is gewoon een gebrek aan concentratie, slordigheid volgens mij. Onderschatting, net als tegen PAOK waar je ook in beide wedstrijden fases hebt waarin de scherpte er wel is, dan wordt er niks weggegeven en komen er wel kansen. Zag je in beide openingsfases vandaag ook.
Wat Veltman betreft, dat was vorige week nog ??n van de betere spelers, onzin om dit allemaal aan Veltman op te hangen. Ik verwacht dat Alvarez zich ook nog wel de basis inspeelt. Misschien op het middenveld, anders achterin.
Marin moet je niet vergelijken met de Jong, hele andere voetballer, is ook niet gehaald als opvolger van de Jong volgens mij. Neemt niet weg dat Marin geen superstart heeft en terug moet naar de basis, simpel spelen.