AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
En toch snap ik nog steeds niet waarom Ten Hag twee verdedigers op het middenveld zet. Tegen zo'n ploeg is een hoog baltempo vereist. Dat doe je met jongens met een hoge handelingssnelheid.
 

Joost

Well-known member
Ze hebben vooraf om de stemming erin te krijgen een decennia oud Limburgs carnavalsnummer gedraaid. :cab:
 

erka

Well-known member
En toch snap ik nog steeds niet waarom Ten Hag twee verdedigers op het middenveld zet. Tegen zo'n ploeg is een hoog baltempo vereist. Dat doe je met jongens met een hoge handelingssnelheid.

Ik vond dat dat juist wel redelijk ging maar de aanval erg slordig. Met een beetje meer rust en geduld is het al veel eerder beslist.

Desondanks Ajax prima gerevancheerd voor de heenwedstrijd. Geen top maar stukken beter.
 

Marinos

Well-known member
En toch snap ik nog steeds niet waarom Ten Hag twee verdedigers op het middenveld zet. Tegen zo'n ploeg is een hoog baltempo vereist. Dat doe je met jongens met een hoge handelingssnelheid.
Wat was er precies verkeerd aan het tempo van Alvares?
 

Abubakari

Well-known member
Tijd geleden dat ik met zulke natte handen heb gezeten.

Nou, ik vond PAOK toch een stuk spannender. Dat apoel is niet eens voor de goal geweest, was gewoon wachten op de 2-0 en klaar. Duurde alleen wel wat lang voor die viel.

Mooi basisdebuut voor Alvarez ook. En weer 40 miljoen in de knip, ook lekker.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een gein om zo oppermachtig te zijn als Juve en Bayern.

Misschien een idee om gewoon wat geld te geven aan Fey en PSV.
 

Pascallovic

Well-known member
Lekker, de groepsfase is binnen. Tegenstander geen kans gehad. Bleef wel lang spannend, doordat de kansen niet werden benut, maar voor de rest moet je hier gewoon tevreden mee zijn. Plaatsing CL was toch het belangrijkste voor augustus.
 

Atreides

Well-known member
Organisatie stond uitstekend, voetballend een zes plus. Weer overleefd en de sportieve en financi?le vruchten plukken in de Cl. Met een beetje mazzel overwinter je Europees en bij voorkeur in de CL.

Waarom speelt Ajax met twee verdedigers en een aanvaller op het middenveld?

Omdat het allemaal middenvelders zijn.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Lisandro Martinez en die Mexicaan zijn middenvelders? Dat ze er wel gespeeld hebben, betekent niet dat ze het zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die loting voor morgen is wel een spannende. In pot 3 en 4 zitten heel sterke teams, maar ook duidelijk mindere.

Als je Atalanta treft uit 4, dan krijg je het heel lastig.
 

Pascallovic

Well-known member
Begrijp het punt van PES5 wel hoor. Ze deden het niet slecht op het middenveld Martinez en Alvarez, maar in balbezit was het ook niet heel bijzonder. Dan verwacht je wat meer bij Ajax. Ze kunnen er spelen voor de stabiliteit, maar een tegenstander ga je er niet zomaar kapot mee spelen.
 
Bovenaan