AFC Ajax in de Europa League 20/21

Atreides

Well-known member
:eek:mg:

Wat dat betreft heerlijk dat die Grieken en Turken zo ontzettend op elkaar lijken terwijl ze elkaar het liefst om zeep zouden brengen.

Pascallovic

Well-known member
Nu de 2e voorronde is afgelopen is er ook al meer duidelijkheid te geven over de mogelijke tegenstanders van Ajax in de eventuele playoff-ronde. Je moet natuurlijk eerst zelf nog PAOK uitschakelen. Als dat lukt zou je uitkomen tegen:
- Young Boys
- Winnaar APOEL/Qarabag
- Slavia Praag
- Winnaar Maribor/Rosenborg

Maandag wordt er geloot.

Batigoal

Well-known member
Ah, het optimisme is alweer groot.

Nee hoor, ik zit niet in Pascallovic-modus. Maar het zou wel ironisch zijn als wij er gelijk uitvliegen na vorig jaar. ;)

Eerlijk gezegd zou ik teleurgesteld zijn met alles minder dan een 3e plaats in de groepsfase van de CL. Ik snap ook wel dat alles afhangt van lotingen en omstandigheden enzo, maar ik heb hoge verwachtingen van deze groep.

Pascallovic

Well-known member
Kom op deze tegenstanders moet Ajax toch kunnen hebben? Vanwaar die voorzichtigheid?

Zou niet voor het eerst zijn dat Ajax over dergelijke ploegen struikelt. Al horen ze het natuurlijk te redden. Ik ga er ook vanuit dat ze het redden. Als je hier niet van kan winnen verdien je de CL niet eens.

Abubakari

Well-known member
Was PSV zonder ziggo abonnement te zien cq is Ajax net als vorig seizoen weer gewoon gratis te zien als je geen ziggo hebt?

Ah, ik zie het al, ja dus.

Pascallovic

Well-known member
Mocht Ajax PAOK weten uit te schakelen, dan wacht daarna APOEL Nicosia of Qarabag. Playoff lijkt dus op papier makkelijker dan het eerste tweeluik.

Bovenaan