AFC Ajax in de Europa League 20/21

delmaestro

Well-known member
Heb nu dus als afvallers de namen van Chiellini, Mandzukic, Emre Can en Douglas Costa horen vallen. Over die laatste 2 zijn de geluiden echter tegenstrijdig.

Wie weet er meer?

Atreides

Well-known member
De geluiden die ik bij de VI en AD lees is dat Can fit is en Douglas Costa alleen fit genoeg is voor een invalbeurt.

Batigoal

Well-known member
Voorin maakt het niet zoveel uit. Achterin is er wel degelijk een verschil. Chiellini er niet bij zou een tegenvaller zijn. Rugani is getalenteerd, maar gaf ons veel ruimte. En de backs speelden zeer matig. Alex Sandro kan wel beter, maar Cancelo met name is de zwakke plek. Die was de slechtste man tegen ons en ook afgelopen weekend verloor Juve mede vanwege hem. Flink onder druk zetten dus met Neres en dan valt er wellicht wat te halen.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Maakt allemaal niet uit, Ronaldo maakt er gewoon drie.

Wellicht. In de praktijk is Chiellini toch wel lastig te vervangen.

Voorin maakt het niet zoveel uit. Achterin is er wel degelijk een verschil. Chiellini er niet bij zou een tegenvaller zijn. Rugani is getalenteerd, maar gaf ons veel ruimte. En de backs speelden zeer matig. Alex Sandro kan wel beter, maar Cancelo met name is de zwakke plek. Die was de slechtste man tegen ons en ook afgelopen weekend verloor Juve mede vanwege hem. Flink onder druk zetten dus met Neres en dan valt er wellicht wat te halen.

Onderschat niet dat Juve normaal gesproken gruwelijk veel meer goede koppers heeft. Maar als er al twee niet meer mee kunnen doen......

RickPSV

Active member
Wat verwachten jullie dat het word vanavond? Ergens denk ik toch een 1-3 voor Ajax.
Als Ajax vanavond wint, zal ik een week het Ajax-logo als profielfoto doen in ieder geval. :duim:

Laatst bewerkt:
Bovenaan