AFC Ajax in de Europa League 20/21

Reinoud

Well-known member
Betere uitgangspositie dan na Real thuis ;)

Edit: Vooral hele belangrijke overtreding. Vond hem goed invallen
 

Bernardo

Well-known member
Het Champions League seizoen van Ajax tot nu toe. Wat een cijfers!

8x winst
6x gelijk
1x verlies
doelsaldo: 30-13

#ajax #ajajuv

Wat een seizoen voor Ajax
 

Mario

Well-known member
Prima resultaat, maar het blijven Italianen (en Ronaldo) ... mooi dat je volgende week nog alle kans maakt, maar ook hoe kansloos je daar waarschijnlijk zal zijn.
Ik denk dat Juve uiteindelijk toch aan het langste eind zal trekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima resultaat, maar het blijven Italianen (en Ronaldo) ... mooi dat je volgende week nog alle kans maakt, maar ook hoe kansloos je daar waarschijnlijk zal zijn.
Ik denk dat Juve uiteindelijk toch aan het langste eind zal trekken.

Ik neem aan dat Ronaldo volgende week een hattrick maakt. Die man is niet te stoppen.
 

Jacco

Well-known member
ook mooi hoe hij reageerde op het cynisch applausje toen hij een bal niet goed raakte en over de zijlijn speelde.
 

Batigoal

Well-known member
Prima resultaat, maar het blijven Italianen (en Ronaldo) ... mooi dat je volgende week nog alle kans maakt, maar ook hoe kansloos je daar waarschijnlijk zal zijn.
Ik denk dat Juve uiteindelijk toch aan het langste eind zal trekken.

Het is al een wereld van verschil met een paar jaar geleden dat we standaard 4-0 verloren van dit soort ploegen.

Ik zie Ajax volgende week wel weer een keer scoren, hoewel het een groot verschil zal maken als Chiellini er weer bij is. Dan krijgen we niet meer zoveel ruimte.
 

Fregge

Well-known member
Het is al een wereld van verschil met een paar jaar geleden dat we standaard 4-0 verloren van dit soort ploegen.

Ja, ik wou gisteren rond de 70e minuut naar wat maten sturen: "Dit is zo'n typisch Europees Ajax-potje. Domineren, domineren, maar uiteindelijk wel verliezen". Blij dat ik dat niet gedaan heb. Anders was die bal op de paal een centimeter naar links geweest.
 
Bovenaan