Abubakari
Well-known member
Het is al een wereld van verschil met een paar jaar geleden dat we standaard 4-0 verloren van dit soort ploegen.
Ik zie Ajax volgende week wel weer een keer scoren, hoewel het een groot verschil zal maken als Chiellini er weer bij is. Dan krijgen we niet meer zoveel ruimte.
Een paar jaar geleden haalden we de EL finale.
Maar inderdaad, we zijn goed opgeschoten tov de periode dat je speelgoed voor dat soort clubs was. Ook gister kon Ajax weer goed mee. Tegen Juventus krijg je gewoon maar weinig kansen, jammer dat je er niet eentje meer maakt en vooral jammer van dat ene typisch Italiaanse moment kort voor rust. Al hadden we dan weer mazzel met die bal op de paal kort voor tijd, maar geluk dwing je af zei van Gaal vroeger altijd.
In Turijn hebben we ook nog best een kans. Zie ook het rijtje van Bernardo, Ajax is lastig te verslaan in de CL. Al zitten daar natuurlijk ook clubs als Graz, Standard, AEK en Kiev tussen. Maar dan nog, ik denk dat het gewoon weer retespannend gaat worden dinsdag. En geen CR7 show die zomaar beslist is.
Is het al zeker dat Chiellini er weer bij is? Ik lees over een kuitblessure maar niet hoe ernstig die is. Die gast is ook al 53 ofzo, dan herstel je toch wat minder snel.