AFC Ajax in de Europa League 20/21

Atreides

Well-known member
Real Madrid, ??n van de mooiste affiches en nu nog ook nog te pakken (als in 50 % 50% versus 80% 20% wat het vaak was).
 

Eef de Kip

Well-known member
Die eerste drie woorden. Daar gaat het fout. Gaan we nou werkelijk een minder dan normaal Real Madrid onderschatten?

Wat loop je nou te zeuren. Real is dit jaar gewoon niet meer het Real van de afgelopen paar jaar en wij zijn gewoon bijzonder sterk bezig in de CL. Ik denk oprecht dat we nu kans maken. Of dat nou 50/50 is of 40/60 vind ik niet zo belangrijk. Dat we er op zeker uit vliegen ben ik iig niet met je eens.
Sowieso maar even afwachten hoe beide ploegen er straks voor staan.
 

Reinoud

Well-known member
Als Ajax op z'n top speelt maakt het een kans. Real is ver verwijderd van grootste vorm en is een pak minder dan vorige seizoen. Maar 50/50 lijkt me toch niet de juiste verhouding. Wel 50% kans natuurlijk ;)
 

Atreides

Well-known member
Die eerste drie woorden. Daar gaat het fout. Gaan we nou werkelijk een minder dan normaal Real Madrid onderschatten?

Je mag er toch vanuit gaan dat de spelers zelf niet aan onderschatting doen. Ik ga er een heel klein beetje van uit dat wat de Atreides en de Satyr posten op een forum geen ??n op ??n effect heeft in de mentale voorbereiding van Ajax 1.

Verder denk ik dat dit Ajax het beste is sinds (maar minder dan) het Ajax van Olsen/van Gaal is. Ook t.o.v. Ajax onder Bosz is dit op bijna elke plek een beter team, alleen Sanchez en de Dolberg onder Bosz was hadden in dit team gespeeld.
 

ALenstra

Well-known member
Die eerste drie woorden. Daar gaat het fout. Gaan we nou werkelijk een minder dan normaal Real Madrid onderschatten?

Wat moeten ze dan zeggen? "We zijn kansloos, laten het maar schriftelijk afdoen" Natuurlijk wordt het zwaar maar je moet je nooit verloren geven.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik kan deze affiche door de jaren heen nooit los zien van het achteloze gejongleer van Gerrie M?hren in Benab?u waarmee hij symboliserend met dezelfde nom de plume tegelijkertijd een hoofdstuk afsloot ?n schreef.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan