10/2 Atletico - Real Madrid
12/2 Ajax - Real Madrid
3/3 Real Madrid - Barcelona
5/3 Real Madrid - Ajax
Lijkt mij dat die wedstrijden wel naar de zaterdagavond gaan. Neemt niet weg dat het zware krachtmetingen zijn.
Ik heb in de loop der jaren inmiddels een irrationele en hartstochtelijke afkeer gekregen van de compensatieclub Ajax en zou het niet betreuren als ze vernederd worden en eruit vliegen met hun grootheidswaanzin waar menig supporter zich aan laaft zoals een koe flirt met een liksteen.
Ik heb in de loop der jaren inmiddels een irrationele en hartstochtelijke afkeer gekregen van de compensatieclub Ajax en zou het niet betreuren als ze vernederd worden en eruit vliegen met hun grootheidswaanzin waar menig supporter zich aan laaft zoals een koe flirt met een liksteen.
Verklaart je bromance met gevegt!
Fi donc et tiens!. Is het waarachtig? Vertel daar eens iets over. Je mag het fluisteren want uiteraard luistert niemand mee.
BV, Janssen en gevegt, dat is een mooi stel hoor.
Beste loting voor Ajax die er ongeveer bij kan zitten. Klinkt gek, maar Real Madrid is dit seizoen echt veel minder dan voorgaande seizoenen. Ik geef Ajax best kans.
Ik kan deze affiche door de jaren heen nooit los zien van het achteloze gejongleer van Gerrie M?hren in Benab?u waarmee hij symboliserend met dezelfde nom de plume tegelijkertijd een hoofdstuk afsloot ?n schreef.
Ik denk toch vooral aan 1995 toen misschien wel het beste Ajax ooit Real opzichtig spaarde en vol medelijden de score beperkt hield tot 0-2.