AFC Ajax in de Europa League 20/21

zwammy

Well-known member
Als er ??n jaar is dat je Real kan pakken is het nu. Ik denk ook de best denkbare loting op dit moment.
 

Jacco

Well-known member
Misschien heb je nu wel het gevaar dat Real zich eens goed gaat verdiepen in Ajax en dat ze in de winterstop even wat spelers overkopen.
 

Reinoud

Well-known member
Dat is niet ongunstig. Ook als ze de competitie laten lopen dat kunnen ze zich met deze twee wedstrijden niet veroorloven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa: Real Madrid thuis

AFC Ajax in Europa: Real Madrid thuis

Lijkt mij dat die wedstrijden wel naar de zaterdagavond gaan. Neemt niet weg dat het zware krachtmetingen zijn.
 

BlauwVinger

Well-known member
Lijkt mij dat die wedstrijden wel naar de zaterdagavond gaan. Neemt niet weg dat het zware krachtmetingen zijn.

Ik heb in de loop der jaren inmiddels een irrationele en hartstochtelijke afkeer gekregen van de compensatieclub Ajax en zou het niet betreuren als ze vernederd worden en eruit vliegen met hun grootheidswaanzin waar menig supporter zich aan laaft zoals een koe flirt met een liksteen.
 

Atreides

Well-known member
Ik heb in de loop der jaren inmiddels een irrationele en hartstochtelijke afkeer gekregen van de compensatieclub Ajax en zou het niet betreuren als ze vernederd worden en eruit vliegen met hun grootheidswaanzin waar menig supporter zich aan laaft zoals een koe flirt met een liksteen.

Verklaart je bromance met gevegt!
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb in de loop der jaren inmiddels een irrationele en hartstochtelijke afkeer gekregen van de compensatieclub Ajax en zou het niet betreuren als ze vernederd worden en eruit vliegen met hun grootheidswaanzin waar menig supporter zich aan laaft zoals een koe flirt met een liksteen.

hmm, dat had ik niet achter je gezocht.
 

Atreides

Well-known member
Fi donc et tiens!. Is het waarachtig? Vertel daar eens iets over. Je mag het fluisteren want uiteraard luistert niemand mee.

Los van de ontelbare ??n-tweetjes, is het duikbril met snorkel moment toch een memorabele voor de forum-annalen. Bromance waardig.

BV, Janssen en gevegt, dat is een mooi stel hoor.

M?t duikbril ?n snorkel. Voor mij nieuws dat Janssen zich daar tussenin gesnorkeld heeft.
 

erka

Well-known member
Beste loting voor Ajax die er ongeveer bij kan zitten. Klinkt gek, maar Real Madrid is dit seizoen echt veel minder dan voorgaande seizoenen. Ik geef Ajax best kans.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa: Real Madrid thuis

AFC Ajax in Europa: Real Madrid thuis

Klinkt helemaal niet gek dat Real Madrid veel minder is dan voorgaande seizoenen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Beste loting voor Ajax die er ongeveer bij kan zitten. Klinkt gek, maar Real Madrid is dit seizoen echt veel minder dan voorgaande seizoenen. Ik geef Ajax best kans.

Op dit moment is het een pakbare tegenstander, maar je weet natuurlijk niet in welke vorm ze gaan verkeren in februari/maart of wie ze nog gaan halen in januari. Real is wel eens vaker een stuk minder voor Nieuwjaar om er dan toch de staan wanneer het om de prijzen gaat. Tegen Bayern heeft Ajax laten zien dat deze ploeg zich met de groten kan meten, maar om Real uit te schakelen over twee wedstrijden zullen ze niet ??n keer, maar twee keer boven zichzelf moeten uitstijgen.
 

de waan

Well-known member
Ik kan deze affiche door de jaren heen nooit los zien van het achteloze gejongleer van Gerrie M?hren in Benab?u waarmee hij symboliserend met dezelfde nom de plume tegelijkertijd een hoofdstuk afsloot ?n schreef.

Ik denk toch vooral aan 1995 toen misschien wel het beste Ajax ooit Real opzichtig spaarde en vol medelijden de score beperkt hield tot 0-2.
 

Unregistere

Well-known member
Ik denk toch vooral aan 1995 toen misschien wel het beste Ajax ooit Real opzichtig spaarde en vol medelijden de score beperkt hield tot 0-2.

Was een prachtpot inderdaad. Edgar Davids 'op 4' en Kiki Musampa in de basis.

En een Real met toppers als Laudrup, Redondo, Zamorano en Luis Enrique, aangevuld met de toch wel al ietwat versleten Buyo, Chendo en Sanchis. Plus de piepjonge Ra?l natuurlijk.
 
Bovenaan