Grote kans dat Ajax City loot gezien het aantal Engelse teams in pot 2.
Die kans is 50%.
Grote kans dat Ajax City loot gezien het aantal Engelse teams in pot 2.
Die kans is 50%.
Die kans is 50%.
Heeft Huntelaar bij de 3-3 geen voordeel uit zijn buitenspelpositie, waar hij staat als er in eerste instantie geschoten wordt? Dat de bal van richtingveranderd via een Duitser maakt dan toch niet uit?
Heeft Huntelaar bij de 3-3 geen voordeel uit zijn buitenspelpositie, waar hij staat als er in eerste instantie geschoten wordt? Dat de bal van richtingveranderd via een Duitser maakt dan toch niet uit?
Als er voor buitenspel gevlagd was, had ik het begrepen. Maar goed de arbitrage bakte er gisteren sowieso niet veel van.
Volgens mij was het ook gewoon buitenspel, maar het wordt uitgelegd als 'nieuwe situatie' omdat een tegenstander de bal van richting veranderd. Vrij idioot natuurlijk, want als een tegenstander de bal raakt veranderd de bal altijd van richting.
Maar goed de arbitrage bakte er gisteren sowieso niet veel van.
Er wordt helemaal niet gezeurd. dat maak jij er weer van.
Hij floot warrig. Ene tackle mocht wel en een lichte aanraking 10 seconden later dan weer niet. Het was niet dat een specifieke ploeg daar voordeel of nadeel van had. Rode kaarten en penalty's staan niet ter discussie nee.Arbitrage bakte er niet veel van? Volgens mij waren de rode kaarten en beide penalty's terecht en floot hij verder prima. Die 3-3 was buitenspel, maar dat had de grensrechter moeten zien.
Wat waren volgens jou dan verkeerde beslissingen van Turpin gisteren?