AFC Ajax in de Europa League 20/21

Marinos

Well-known member
Heeft Huntelaar bij de 3-3 geen voordeel uit zijn buitenspelpositie, waar hij staat als er in eerste instantie geschoten wordt? Dat de bal van richtingveranderd via een Duitser maakt dan toch niet uit?
 

gevegt

Well-known member
Heeft Huntelaar bij de 3-3 geen voordeel uit zijn buitenspelpositie, waar hij staat als er in eerste instantie geschoten wordt? Dat de bal van richtingveranderd via een Duitser maakt dan toch niet uit?

Volgens mij was het ook gewoon buitenspel, maar het wordt uitgelegd als 'nieuwe situatie' omdat een tegenstander de bal van richting veranderd. Vrij idioot natuurlijk, want als een tegenstander de bal raakt veranderd de bal altijd van richting.
 

Pascallovic

Well-known member
Als er voor buitenspel gevlagd was, had ik het begrepen. Maar goed de arbitrage bakte er gisteren sowieso niet veel van.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als er voor buitenspel gevlagd was, had ik het begrepen. Maar goed de arbitrage bakte er gisteren sowieso niet veel van.

Arbitrage bakte er niet veel van? Volgens mij waren de rode kaarten en beide penalty's terecht en floot hij verder prima. Die 3-3 was buitenspel, maar dat had de grensrechter moeten zien.

Wat waren volgens jou dan verkeerde beslissingen van Turpin gisteren?
 

Abubakari

Well-known member
Ah, we zijn weer bij de arbitrage aangekomen.

Die grens zag ook wel dat het buitenspel was maar interpreteerde het als nieuwe situatie. Had Ajax geluk mee want dat had ie ook niet kunnen doen. Volgend onderwerp maar weer.

Geweldige thriller, maar hier zitten ze weer over de scheids te zeuren hoor.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij was het ook gewoon buitenspel, maar het wordt uitgelegd als 'nieuwe situatie' omdat een tegenstander de bal van richting veranderd. Vrij idioot natuurlijk, want als een tegenstander de bal raakt veranderd de bal altijd van richting.

Maar goed de arbitrage bakte er gisteren sowieso niet veel van.

Er wordt helemaal niet gezeurd. dat maak jij er weer van.

Wat een gezeur over de scheids, gevegt is zeker weer aanwezig, heeft het hele weekend al zitten zeuren en nu weer, waar blijft die ban!? Zeuren doet ie maar in een topic van een club die uitgeschakeld is.

Jammer dat ze die 2-1 niet vast konden houden, maar Bayern was gister ook stukken beter dan in M?nchen. In '95 gaf Ajax even gas als Bayern te dichtbij kwam, nu was het andersom had ik het idee.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Arbitrage bakte er niet veel van? Volgens mij waren de rode kaarten en beide penalty's terecht en floot hij verder prima. Die 3-3 was buitenspel, maar dat had de grensrechter moeten zien.

Wat waren volgens jou dan verkeerde beslissingen van Turpin gisteren?
Hij floot warrig. Ene tackle mocht wel en een lichte aanraking 10 seconden later dan weer niet. Het was niet dat een specifieke ploeg daar voordeel of nadeel van had. Rode kaarten en penalty's staan niet ter discussie nee.

Op het eind resultaat was hij niet direct van invloed. Het was een mooie wedstrijd, dus te veel woorden hoeven we er niet aan vuil te maken.
 

Jacco

Well-known member
Ik denk dat het voor ajax een uitstekend moment om een keer een echt grote club uit te schakelen.

Bayern speelde goed woensdag, maar Ajax was toch ook zeker niet kansloos. Als je al ziet welke kansen PSV afdwingt tegen Barcelona. Dat kan Ajax ook.

Ajax kan tegen elke club kansen afdwingen. Uiteraard moeten ze er wel in, en een beetje geluk is nodig.

Heb zin in de loting!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan