AFC Ajax in de Europa League 20/21

Reinoud

Well-known member
Ongeslagen tweede plek. Vooraf blind voor getekend. Na vanavond toch beetje teleurgesteld. Maar goed komen nog twee fantastische affiches aan in de CL!
 

Jacco

Well-known member
Dortmund heb ik ook zien ploeteren tegen Brugge. Tegen Paris acht ik Ajax ook niet helemaal kansloos, Paris vliegt er altijd vroeg uit.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo, dat was wel een potje. Eerst leek Bayern zich fameus in de eigen voet te schieten, maar uiteindelijk deed Ajax dat. Hopen op Porto voor Ajax volgende ronde dan maar. Of Real Madrid, die zijn ook niet zo moeilijk te kloppen dit seizoen. ;)
 

Batigoal

Well-known member
Wat ze nu zeggen in de studio: Onana is echt een topper.

Qua reflexen is hij onge?venaard, 1-op-1 is hij ook ontzettend sterk. Hij heeft alleen af en toe een flater, waarna hij het gaat overcompenseren wat dan ook vaak mis gaat. Dat zal te maken hebben met zijn behoorlijk grote zelfvertrouwen (bravoure), maar ik mag hem wel. Van Onana geniet ik meer dan saaie figuren als Cillessen, Vermeer of Stekelenburg.
 

RickPSV

Active member
Zou M?ller eigenlijk meerdere wedstrijden hiervoor krijgen? Ik snap wel dat zn intentie was de bal veroveren... maar zo’n trap kan zomaar iemand ernstig hoofdletsel toebrengen. Ik vond het sowieso n wonder dat Tagliafico daarna nog verder kon.
 

Atreides

Well-known member
Wat een heerlijke pot voetbal trouwens. Zowel Ajax als Bayern speelden gewoon ook heel goed met veel pressing. Uitslag is wat teleurstellend maar uiteindelijk wel terecht.

Qua reflexen is hij onge?venaard, 1-op-1 is hij ook ontzettend sterk. Hij heeft alleen af en toe een flater, waarna hij het gaat overcompenseren wat dan ook vaak mis gaat. Dat zal te maken hebben met zijn behoorlijk grote zelfvertrouwen (bravoure), maar ik mag hem wel. Van Onana geniet ik meer dan saaie figuren als Cillessen, Vermeer of Stekelenburg.

Vermeer was toch alles behalve saai? Okay, je zat misschien wat minder rustig op je stoel, maar saai?

Sowieso wel opvallend dat goede zwarte keepers relatief blunder gevoellig zijn. Je zag het bij Menzo, Vermeer en nu dus ook Onana.
 
Bovenaan