Nog even en hij is zelfs beter dan Van Tiggelen.
Nog even en hij is zelfs beter dan Van Tiggelen.
Van Aerle en Van Tiggelen zijn nog wel een klasse apart.
Beter dan Beckenbauer ook.
Het nu wel duidelijk dat Bayern niet in topvorm is. Zoals vaak met topploegen aan het begin van de competitie.
Domme wissel als je gelijk hebt.
Als je zo voetbalt moet je voor plek 2 gaan. Dan is een overwinning van Benfica slecht nieuws.Niet zo heel jammer toch? Nu is de derde plek eigenlijk al zeker binnen. Want Bayern wint wel 2 keer van AEK. Nu alleen zelf 4 punten pakken tegen Benfica.
Nou dat was een alleraardigst potje van Ajax tegen FC (bejaard) Bayern M?nchen. Zelfs Daley Blind was zo goed als foutloos en ik zou als ik ten Hag was hem lekker laten staan op het middenveld.
Als je zo voetbalt moet je voor plek 2 gaan. Dan is een overwinning van Benfica slecht nieuws.
Als je zo voetbalt moet je voor plek 2 gaan. Dan is een overwinning van Benfica slecht nieuws.
Niet zo heel jammer toch? Nu is de derde plek eigenlijk al zeker binnen. Want Bayern wint wel 2 keer van AEK. Nu alleen zelf 4 punten pakken tegen Benfica.
Ik ben trouwens heel benieuwd wat Valentijn Driessen deze week nog over ten Hag heeft te mekkeren. Waarschijnlijk dat van d?t Bayern natuurlijk gewonnen had moeten worden.