Fregge
Well-known member
De Expected Goals stats waren ook in Bayerns voordeel; 1,62 om 1,52.
Maar dat schot van eigen helft had een XG van -0,5.
De Expected Goals stats waren ook in Bayerns voordeel; 1,62 om 1,52.
Mocht hij dit weekend weer niet winnen, is hij weg.
Niet zo heel jammer toch? Nu is de derde plek eigenlijk al zeker binnen. Want Bayern wint wel 2 keer van AEK. Nu alleen zelf 4 punten pakken tegen Benfica.
Als je zo voetbalt moet je voor plek 2 gaan. Dan is een overwinning van Benfica slecht nieuws.
Mjah, liever dat je zeker om plek 2 strijdt dan dat je moet 'zenuwpezen' om plek 3. We treffen nu 2 keer Benfica achter elkaar, waarbij in de eerste wedstrijd al hun CV niet meedoet. Eigenlijk moeten dat dus minimaal 4 punten worden, en dan ben je denk ik al zo goed als gekwalificeerd.
Leer mij die luizige Portugezen kennen.
1x winnen zou genoeg moeten zijn
Leer mij die luizige Portugezen kennen.
Nou, Hup Porto dan maar :duim:
Knap punt, alleen heb je nu het gevaar dat je op een roze wolk blijft hangen en je op je kloten krijgt van AZ.
Ik begrijp dat ze Grimaldo ook moeten missen, nou dat weegt veel zwaarder dan lunatic Dias. Pluspunt wel voor hun is dat Jonas tegen die tijd weer wedstrijdfit is.
Benfica speelt nogal op het schizofrene af dit jaar, dan weer heel goed en dan onherkenbaar slecht. De aanstaande topper dit weekend tegen Porto is h??l belangrijk, winnen ze die niet, geloof me, vallen ze zo diep in een crisis dat je ze kan oprapen. Er is nu al heel veel kritiek op de coach en voorzitter.
Ik ben volgens mij op fake news gestuit wat dit betreft, leert een rondje internet me nu.
1 CL-puntje in een uitwedstrijd maakt nog geen zomer. Ajax heeft het op Europese avonden te vaak verkloot om niet van een incident te kunnen spreken. Straks met Frenkie er weer bij wacht er vast wel weer een bietenbrug.
Ik heb het over 8 champions league wedstrijden, waarin Ajax in meer dan 1 wedstrijd zeer sterk heeft gespeeld cq boven zichzelf uit is gestegen, niet alleen over Bayern uit.
Ajax heeft natuurlijk ook een beter elftal, dat ziet zelfs een meisje.