AFC Ajax in de Europa League 20/21

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een strafschop, dat hij hier geel voor krijgt is wel enorm lullig.

Eens. Ook de enige keer dat Rocchi fout zat. Misschien had ie alleen Veltman nog geel kunnen geven bij die 1e penalty. Verder floot ie gewoon goed.
 

erka

Well-known member
Gaat mij ook niet om die pingel, die kun je wel geven. Maar geel is echt inconsequent en overbodig.
 

Jacco

Well-known member
Je kunt zeggen "als, als, als" as is verbrande turf.
Maar stel dat een getergde Ziych die kans kreeg, die Alvarez kreeg.
Een speler, die op scherp staat, die zichzelf wil bewijzen. Niet tegen amateurs. Niet in de Africa cup, maar op een platform die op de hele wereld is te zien.
Ik weet het zeker; hij had de 9 Ajacieden op voorsprong gebracht.
 

Reinoud

Well-known member
Bij die rode kaarten baal ik nog het meeste dat de eerste overtreding m.i. op Blind wordt gemaakt. Verder zag ik op Twitter (ja I know zegt niets) dat de gele kaart voor Blind niet zou mogen door de gevolgen daarna.

Vooraf getekend voor een punt. Nog twee wedstrijden om CL overwintering af te dwingen. Met beetje mazzel is thuis een punt tegen Valencia voldoende
 

Jacco

Well-known member
ik zou het eerder willen omdraaien. Gezien dat we het met een overdaad aan scheidsrechters, derde, vierde officials, vars, en camera's niet terug hebben gezien bewijst het dat het gewoon een goed doelpunt was. Maar ik laat me graag overtuigen door het tegendeel....
 

Joost

Well-known member
Hands maakt , hij krijgt de bal tegen de hand. Dus hij 'maakt' geen hands


Hands maken is als je met de hand naar de bal gaat hier gaat de bal naar de hand .

In theorie ben ik dat volkomen met je eens.
De praktijk is echter dat het 'hand naar de bal' principe werkelijk nergens meer gehanteerd.

Denk bijvoorbeeld eens terug aan Ajax v PAOK waar Ajax een strafschop kreeg nadat Biseswar de bal van heel dichtbij tegen zijn arm kreeg;
https://www.youtube.com/watch?v=ENFwaK8-hD4&feature=onebox
(2:01)
 
Bovenaan