Dat hij er geel voor krijgt is een logisch gevolg.Ik vind het een strafschop, dat hij hier geel voor krijgt is wel enorm lullig.
Ik vind het een strafschop, dat hij hier geel voor krijgt is wel enorm lullig.
Dat hij er geel voor krijgt is een logisch gevolg.
Misschien had ie alleen Veltman nog geel kunnen geven bij die 1e penalty. Verder floot ie gewoon goed.
Je ziet tegenwoordig zeer vaak bij strafschoppen dat er geen kaarten meer gegeven worden.
Ik dacht dat hands bij een schot op doel altijd geel is. Ik kan het echter mis hebben.Gaat mij ook niet om die pingel, die kun je wel geven. Maar geel is echt inconsequent en overbodig.
Wat een uitstekende scheidsrechter zeg!
(...)
Ik dacht dat hands bij een schot op doel altijd geel is. Ik kan het echter mis hebben.
Er zijn verschillende omstandigheden waarbij een speler een waarschuwing moet ontvangen wegens onsportief gedrag, zoals wanneer een speler:
• hands maakt en daarmee een veelbelovende aanval be?nvloedt of onderbreekt;
Helder, prima gefloten dus.Nee dat klopt gewoon;
Nee dat klopt gewoon;
Dat we het niet terug hebben gezien zegt denk ik wel genoeg. Buitenspel dus.Maar die 2-4. Hebben we die nu al teruggezien, dat was toch buitenspel.
Hands maakt , hij krijgt de bal tegen de hand. Dus hij 'maakt' geen hands
Hands maken is als je met de hand naar de bal gaat hier gaat de bal naar de hand .
Bij die rode kaarten baal ik nog het meeste dat de eerste overtreding m.i. op Blind wordt gemaakt.