AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Ajax lijkt het dus toch te gaan redden. Knap gedaan, na die snelle 4-4 leek het 5/6-4 te worden...
 

Jacco

Well-known member
Pff in elk geval 1 punt. opportunisme tegen goed voetbal werd een gelijkspel. Wat Ajax goed deed is dat ze Chelsea met 9 man lange tijd van hun goal afhielden.
 

JMD

Well-known member
Valencia, Chelsea en Ajax dus allen op 7 punten. Overwintering in een Europees toernooi is nu wel praktisch zeker, Lille op 1 punt.

Winst op Lille over 3 weken en je doet hele goede zaken.
 

erka

Well-known member
Ik denk wel dat als Zyiech was blijven staan dat Ajax alsnog gewonnen had.

Dat denk ik niet, eerder als Blind niet zo dom was geweest en de scheids niet zo partijdig. Valt je hele centrum weg. Kun je Ziyech wel laten staan, maar dat helpt dan ook niks,
 

Abubakari

Well-known member
Wat een kut scheidsrechter. Sowieso al dat strooien met kaarten in een sportieve wedstrijd. Maar dan Veltman wegsturen om niks en zo Chelsea een punt kado doen... Tijd geleden dat ik zo kwaad ben geweest bij een voetbalwedstrijd. Gewoon uit en thuis genaaid tegen Chelsea.
 

Jacco

Well-known member
Verlies van Blind en Veldman is wel zwaar. Ik mag het hopen dat ze van Lille. Zou het knap vinden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ach ja. In de eredivisie heb je 'm vaak mee, maar in Europa hoor je volgens de UEFA nog niet bij de groten.

Wel weer een puike prestatie.

Verder zit die scheids alleen fout met rood voor Veltman vind ik.
 

Joost

Well-known member
Hij gaf Veltman z’n tweede geel, niet direct rood.

Hij gaf de kaarten veel en gemakkelijk maar was er wel consequent in.
 

Maasveld

Well-known member
Die van Veltman was wel lullig. Hij draait net op het moment van schieten met zijn lichaam waardoor zijn arm wat los komt.
 

Jacco

Well-known member
Veltman had trouwens geluk dat hij bij de eerste penalty, die bij de 1-1, geen geel kreeg. En gezien alle gele kaarten in de voorgaande wedstrijden is het ook niet zo vreemd dat het een keer mis gaat.
 
Bovenaan