Achilles '29

Joost

Well-known member
Clout komt uit 't Reutje, vlakbij Roermond. Woont daar ook nog, dan is Groesbeek een klein uurtje. Dekkers woont dacht ik in Venlo.
 

Unregistere

Well-known member
Lekker schimmig allemaal. Je zou toch denken dat ze Arts zouden behouden, al is het maar als dank voor het inspringen op het zinkende schip.
 

Sjorro

Active member
Vanavond is er een evaluatie bijeenkomst over de gebeurtenissen van de afgelopen maanden. Benieuwd wat hier weer uit gaat komen.
 

Unregistere

Well-known member
Is daar al meer over bekend? De site is nog altijd karig gevuld met actueel nieuws. Gaat vooral over de vrouwen en dat ze kabouters zoeken, maar nieuws over een trainer en een selectie voor volgend seizoen is er niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
CBV gaat het opnemen voor trainer Arno Arts en gaat het faillissement aanvragen. Als zich nog een schuldeiser meldt, dan heeft het kans van slagen.
Arts heeft nog salaris te goed, net als vele spelers.
 
Misschien laten ze het er wel gewoon op aankomen op 31 juli. Dan is Arno Arts natuurlijk de grote zondebok terwijl hij er part noch deel aan heeft. Achilles heeft geen bestuur, nog steeds geen trainer, nauwelijks spelers voor de hoofdmacht en de KNVB heeft het amateurteam dat vorig seizoen nog uitkwam in de 4e klasse zondag al niet meer ingedeeld. Al met al zou een faillissement een hoop problemen oplossen .......
 

Unregistere

Well-known member
Misschien laten ze het er wel gewoon op aankomen op 31 juli. Dan is Arno Arts natuurlijk de grote zondebok terwijl hij er part noch deel aan heeft. Achilles heeft geen bestuur, nog steeds geen trainer, nauwelijks spelers voor de hoofdmacht en de KNVB heeft het amateurteam dat vorig seizoen nog uitkwam in de 4e klasse zondag al niet meer ingedeeld. Al met al zou een faillissement een hoop problemen oplossen .......

Dat zou best nog eens een scenario kunnen zijn dat ze overwegen, denk ik. Wel jammer voor de competitie dat er dan maar 17 clubs zijn, maar goed.
 

Unregistere

Well-known member
Vanmiddag ontving ik van VI een mail met daarin de PDF van de proefversie van de pagina's over de derde divisie in de seizoengids. Alle clubs stonden er al keurig in, behalve De Dijk en Achilles '29. Selectie volledig leeg. Geen trainer. Volgens mij hebben ze gewoon echt helemaal niemand. Bizar.
 

Unregistere

Well-known member
Ze hebben toch ook niks?

Twee spelers van EVV, volgens de overschrijvingenlijstjes. En waarschijnlijk nog iemand van Crawley Town. Daarom dacht ik dat er uiteindelijk wel een selectie zou komen, maar het lijkt er toch sterk op van niet. Of er is door VI niemand gevonden die een lijstje wil insturen.
 

Joost

Well-known member
Volgens transfermarkt zijn er nog 10 spelers.
1 linksback, 1 rechtsback, 2 centrale verdedigers, 4 centrale middenvelders en 2 linksbuitens
 

Unregistere

Well-known member
Ja, maar hoe up to date dat is vraag ik me altijd af. Heb meer het idee dat ze de spelers hebben laten staan waarvan ze niet weten of die zijn vertrokken. En dan Clout en Dekkers toegevoegd.

Nou ja, eind juli weten we vast meer.
 

JMD

Well-known member
Vanmiddag ontving ik van VI een mail met daarin de PDF van de proefversie van de pagina's over de derde divisie in de seizoengids. Alle clubs stonden er al keurig in, behalve De Dijk en Achilles '29. Selectie volledig leeg. Geen trainer. Volgens mij hebben ze gewoon echt helemaal niemand. Bizar.

Jij krijgt die pdf om de pagina van je club te controleren?
 
Bovenaan