Achilles '29

Unregistere

Well-known member
Yes. Vanavond ook de proefversie van ELF gezien en ook daar alleen vraagtekens en kruisjes. Begreep dat zij nog wel contact hebben gehad met de club, maar die kon niets aanleveren.
 

Unnekuukse

Active member
"Technisch manager Frans Derks weigerde bij de eerste training commentaar en verbood spelers en trainer Johan van Osch met de pers te praten. Een gesprek met Van Osch werd door Derks afgebroken. Derks, die ook assistent-trainer is, liet de verslaggever van deze krant weten de hele voorbereiding geen informatie te willen geven."

Ik mag toch aannemen dat de verslaggever daar zich niet bij neerlegt en via andere bronnen op zoek gaat naar wat zich precies afspeelt bij Achilles?
En waar is Theo van Cleef als je 'm nodig hebt?
 

ALenstra

Well-known member
Tja, de club is niet verplicht met de pers mee te werken. De journalist kan een klacht indienen bij club en KNVB maar of dat wat uithaalt? Al is het een fout signaal als een club de media buitensluit.
 

Pascallovic

Well-known member
Men mag blij zijn dat er uberhaubt een journalist interesse toont in een onbeduidende club zonder spelers uit de 3e divisie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nog een Derks op het veld, spelersmakelaar, Canadese gelukszoekers. Ze hebben niet veel geleerd in Groesbeek.
Die gaan echt de competitie niet in.
 

Unregistere

Well-known member
Kijk nou, elf spelers op het trainingsveld. Verder alles geheim, dus ik hoop maar dat VI nog wel wat info los kan peuteren.

https://www.gelderlander.nl/voetbal...kgordijn-op-bij-start-voorbereiding~a2a467ae/

Van VI hoef je in dat opzicht denk ik weinig te verwachten. Volgens mij redeneren die heel eenvoudig: geen info aangeleverd, dan maar leeg. Met een zin dat Achilles niets ingestuurd heeft als verklaring. Ik denk dat zij niet veel interesse in Achilles meer hebben nu het profavontuur definitief over is.

Degene die voor ELF de Nationale Voetbal Gids maakt, zit er wat dat betreft veel meer bovenop. Die heeft ook een poging gewaagd gisteren, maar kreeg ook van Derks te horen dat ze niets wilden / konden zeggen en ook niets konden aanleveren. Dus dat sluit wel aan bij het stukje uit De Gelderlander.

Overigens zie ik Richard Lupungu er nog niet bij op de foto, hoewel hij wel overschrijving had aangevraagd.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Sander Berends doet dat toch voor ELF? Die komt ook nog wel uit de regio daar.

Maar wat een triestig gebeuren daar.
 

Unregistere

Well-known member
Sander Berends doet dat toch voor ELF? Die komt ook nog wel uit de regio daar.

Maar wat een triestig gebeuren daar.

Klopt. Megaklus voor hem, want hij doet dat grotendeels alleen. Uiteraard met hulp van mensen die namens clubs gegevens aanleveren, maar zeker de statistieken krijgt-ie niet altijd kant en klaar aangeleverd, dus dan zit hij zelf te speuren en te rekenen (vooral voor speelminuten).

Als er dan clubs zijn die zelfs niet eens een selectie of mutaties aanleveren, wordt het helemaal lastig.
 
En dan hebben we nog het beloftenteam:
Van de site van de KNVB: In de reservecompetitie spelen de reserveteams - de vroegere tweede elftallen - van de clubs die er voor gekozen hebben om niet met een beloftenelftal deel te nemen aan de voetbalpiramide.
Poule A: sc Cambuur, sc Heerenveen, FC Emmen, PEC Zwolle, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, FC Twente, De Graafschap, N.E.C., Achilles '29.

Geen flauw idee hoe dat er uit zal zien .....
 

Unregistere

Well-known member
Pff, nou, inderdaad. Lijkt mij haast onmogelijk, want daarvoor zijn toch gauw een speler of tien tot vijftien extra nodig.
 

Unnekuukse

Active member
Klopt. Megaklus voor hem, want hij doet dat grotendeels alleen. Uiteraard met hulp van mensen die namens clubs gegevens aanleveren, maar zeker de statistieken krijgt-ie niet altijd kant en klaar aangeleverd, dus dan zit hij zelf te speuren en te rekenen (vooral voor speelminuten).

Als er dan clubs zijn die zelfs niet eens een selectie of mutaties aanleveren, wordt het helemaal lastig.

Precies. Alle hulde voor 'onze' Sander! Kunnen die 'mooischrijvers' bij VI nog een voorbeeld aan nemen...
 

Pascallovic

Well-known member
Een kort geding, waar je een maand op moet wachten. Klinkt niet als een kort geding. Die zijn meestal wat sneller.
 
Bovenaan