Achilles '29

de waan

Well-known member
ik hoop voor ze dat het positief uitpakt. Onze samenwerking tussen Treffers zondag 2 en Rood Wit zondag 2 is uitstekend verlopen. Volgend seizoen gaan we weer verder. Alleen op sportief gebied ligt hierin nog wat uitdaging :oops:

Hoe moet ik dat dan zien?

Rood Wit heeft trouwens toch helemaal geen bestaansrecht meer. Kunnen die er niet beter gewoon mee stoppen?
 

Sjorro

Active member
Nou ja, als je 1 na laatste eindigt in de 7e klasse, dan kan het bijna alleen maar beter gaan.

De 1e teams van de kleine clubs in Groesbeek, zijn nog heilige huisjes, dus die worden nog overeind gehouden. Hier om heen draait eigenlijk de vereniging nog.
 
Morgen speelt Achilles zondag 1 nog een mooi nacompetitiepotje tegen Groesbeekse Boys.

Afgetekende 3-0 overwinning voor de Boys. Ruststand was ook de eindstand. Vooral de eerste helft was het krachtsverschil veel groter dan die ene klasse doet vermoeden.
 

Sjorro

Active member
Ze blijven mij steeds meer verbazen!!
Volgens mij lijkt dit meer op een soort laatste stuiptrekkingen van club, vrees ik.......
 

Unregistere

Well-known member
Ben ook wel erg benieuwd hoe dit afloopt. Ziet er somber uit. Je leest ook niets over spelers die naar Achilles zouden gaan, volgens mij. Toevallig weet ik dat een oud-speler van ASWH 2 er wil gaan spelen, omdat de club bericht kreeg toen hij een overschrijving indiende. Maar verder?
 

germania

Member
Momenteel lopen veel jeugdspelers over naar ander clubs.
Compleet team van O13 wil overstappen naar DVSG/Germania
O15 team zou overschrijven naar De Treffers.
Enkele kinderen van echte Achilles mensen stappen over naar De Treffers.
Hoe zal dit verder gaan.
Alleen Jan van Kesteren probeert momenteel nog de kar te trekken.
 

Sjorro

Active member
Trieste situatie voor vele echte Achillesmensen. Er zijn leden die al meer dan 40 jaar lid zijn, per direkt vertrokken al of niet met kinderen. De meeste stappen met hun kinderen over naar De Treffers.

Als je dan de berichten leest over nieuwe spelers voor het eerste en een nieuw damesteam, dan lijkt Achilles nog "gewoon" op de oude voet verder te gaan. Echter de realiteit is heel, heel anders......

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
 
Bovenaan