9e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Als die Boy de Jong een kop groter was geweest, dan had Van der Hart keurig op het bankje gezeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boer heeft veel meer ervaring op kunstgras en pakt wel eens een penalty.
 

JMD

Well-known member
Ja, bij Dordt ging t ook zo lekker vorig jaar...
Had dat met Boer te maken??

Tuurlijk is Boer een klasse minder dan Cillessen, maar we moeten nou ook niet doen of hij er niks van kan.

Ben benieuwd of Heracles de stunt van tegen PSV kan herhalen. De laatste thuiszege op Ajax is lang geleden, meer dan 50 jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cillessen beoordelen we toch ook op dit forum puur op zijn pot tegen IJsland?
 

gevegt

Well-known member
Cillessen beoordelen we toch ook op dit forum puur op zijn pot tegen IJsland?

Nou, tegen PSV was hij nou ook niet echt goed. Maar dat schijnt een incident geweest te zijn.

Mijn persoonlijke mening over Boer is dat hij bij PEC bewezen heeft met een vinger minder, minimaal zo goed is als Cillissen.
 

Mommiej

Well-known member
Boer is voor eredivisiebegrippen gewoon een goede keeper geworden, dat was die zeker in de jaren jupiler league niet. Als daar toen goed gescout zou worden door de tegenstanders wisten ze dat als ze 1 op 1 met hem kwamen hij altijd vroeg naar de grond zou gaan. Verder is die met de jaren gelukkig minder twijfelachtig geworden bij hoge ballen.
 

Joost

Well-known member
Had dat met Boer te maken??

Tuurlijk is Boer een klasse minder dan Cillessen, maar we moeten nou ook niet doen of hij er niks van kan.

Ben benieuwd of Heracles de stunt van tegen PSV kan herhalen. De laatste thuiszege op Ajax is lang geleden, meer dan 50 jaar.

Maar tussendoor wel tweemaal voor de beker.
 

Eef de Kip

Well-known member
En samen met een wankel elftal war ik al niet gerust mee was vrees ik het ergste tegen een ploeg waarbij momenteel alles lukt.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax in oktober onder de Boer: 14 wedstrijden, 3 zeges. Oktober drama maand is tegen PSV al begonnen. En gaat vanavond door, no way dat Ajax vanavond wint, ik denk zelfs dat ze verliezen.
 
Bovenaan