9e speelronde

JMD

Well-known member
Na de interlandbreak gaan we verder met de 9e speelronde. Ajax en Feyenoord beginnen met een lastig uitduel, waar PSV herstart met een op papier eenvoudig thuisduel tegen Excelsior.

Zaterdag 17 oktober
FC Groningen - Willem II (18.30)
SC Cambuur - AZ (18.30)
Heracles Almelo - Ajax (19.45)
PSV - Excelsior (20.45)
FC Utrecht - Roda JC (20.45)

Zondag 18 oktober
FC Twente - NEC (12.30)
SC Heerenveen - Feyenoord (14.30)
ADO Den Haag - De Graafschap (14.30)
PEC Zwolle - Vitesse (16.45)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat wordt natuurlijk een nederlaag in Heerenveen. Feyenoord voetbalt op de wedstrijd tegen PEC na knudde, Van Bronckhorst leert er niet van, wij verliezen traditioneel veel punten na interlandperiodes en wij zijn goed in het in het zadel helpen van slecht draaiende clubs. Het viel mij mee dat het vandaag niet gelukt is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat moet dan haast wel via een eigen doelpunt gebeuren,want ik zie niet wie er voor ons moet gaan scoren. Het is echt los zand, de selectie zeer onevenwichtig en de aanval past ook totaal niet bij elkaar en daarbij hebben we een trainer die zwaar de weg kwijt is. Ik hoop dat Buijs en Van Aken fit zijn. Dan wordt het al een stuk beter.
 

JMD

Well-known member
Dat wordt natuurlijk een nederlaag in Heerenveen. Feyenoord voetbalt op de wedstrijd tegen PEC na knudde, Van Bronckhorst leert er niet van, wij verliezen traditioneel veel punten na interlandperiodes en wij zijn goed in het in het zadel helpen van slecht draaiende clubs. Het viel mij mee dat het vandaag niet gelukt is.

Haha, als ik zo'n post zou plaatsen over PSV dan krijg ik de horde over me heen dat ik altijd zo negatief ben over PSV... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat moet dan haast wel via een eigen doelpunt gebeuren,want ik zie niet wie er voor ons moet gaan scoren. Het is echt los zand, de selectie zeer onevenwichtig en de aanval past ook totaal niet bij elkaar en daarbij hebben we een trainer die zwaar de weg kwijt is. Ik hoop dat Buijs en Van Aken fit zijn. Dan wordt het al een stuk beter.

Heerenveen-uit is voor ons altijd een ontzettend lastige wedstrijd. Ongeacht de vorm van beide ploegen. Ik vrees dat we na PSV-uit opnieuw tegen een dikke nederlaag aan lopen. Samba Sam zal wel scoren. Of anders wel Slagveer ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heerenveen-uit is voor ons altijd een ontzettend lastige wedstrijd. Ongeacht de vorm van beide ploegen. Ik vrees dat we na PSV-uit opnieuw tegen een dikke nederlaag aan lopen. Samba Sam zal wel scoren. Of anders wel Slagveer ofzo.

Verder speelt bij ons weer Kazim in plaats van Kramerinho.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan moet er in deze twee weken nog een hoop geboren hier. Wat een drama is het bij ons. En dan de puinzooi in het pluche nog. Heerenveen gaat echt naar de kloten op deze manier. Het duel tegen Feyenoord houdt me momenteel dan ook nog wel het minst bezig.
 

Shayman

New member
Zo zeg! Ik dacht altijd dat Calimero maar 1 eenzaam kuikentje was maar hij is blijkbaar gekloond in Rijnmondse en Diepvriezer versies.
 

leo1949

Well-known member
AZ kan na de slechte seizoenstart omhoog kijken want de 7e plaats is nu binnen bereik gekomen.
 

JMD

Well-known member
Blom fluit Heracles - Ajax, G?z?b?y?k Heerenveen - Feyenoord
 
Laatst bewerkt:

delmaestro

Well-known member
PEC - Vitesse. Leuke pot. Mag wel weer eens gewonnen worden. Klimmen we weer mooi een plekje... Gun PEC het beste, maar niet tegen ons...
 

gevegt

Well-known member
Cillessen doet niet mee bij Ajax. Wedden dat de scheids nu wel een strafschop voor de tegenstander durft te geven?
 
Bovenaan