9e speelronde

Batigoal

Well-known member
Ik vrees ook voor puntverlies vandaag tegen Heracles. Gelukkig hebben we in de start van de competitie een aardige buffer opgebouwd qua punten voordat de herfst en winter beginnen.
 

JMD

Well-known member
Ajax in oktober onder de Boer: 14 wedstrijden, 3 zeges. Oktober drama maand is tegen PSV al begonnen. En gaat vanavond door, no way dat Ajax vanavond wint, ik denk zelfs dat ze verliezen.

Tuurlijk niet. Eenvoudige 0-3. Zoals Pascallovic al aangeeft houdt zo'n goede periode ineens een keer op.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja hoor, en dan houdt die goede periode van Heracles plotseling tegen Ajax op. En morgen komen er bij mij de winnende balletjes uitrollen bij de Lotto, nee, ik ik ga uit van een puntje. Het spel is dusdanig armoedig dat ik niet zou weten waarom we dit gaan winnen.
 

JMD

Well-known member
Wie ging Ajax-PSV volgens jou ook alweer winnen?

Ik had volgens mij meerdere malen aangegeven dat het beide kanten op kon, omdat beide ploegen me nog niet echt overtuigd hadden en dat het van de vorm van de dag zou afhangen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik had volgens mij meerdere malen aangegeven dat het beide kanten op kon, omdat beide ploegen me nog niet echt overtuigd hadden en dat het van de vorm van de dag zou afhangen.

Ik lees dat je er weinig vertrouwen in had en geen goed gevoel had. Neemt niet weg dat ik hoop dat je voorspelling voor vanavond uit komt, een 3-0 zege zou een fijne opsteker zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik lees dat je er weinig vertrouwen in had en geen goed gevoel had. Neemt niet weg dat ik hoop dat je voorspelling voor vanavond uit komt, een 3-0 zege zou een fijne opsteker zijn.

Voor volgende week voorspel ik trouwens een nederlaag van Ajax, uit bij Vitesse...
 

Abubakari

Well-known member
Voor volgende week voorspel ik trouwens een nederlaag van Ajax, uit bij Vitesse...

Ik ook, tenzij we vanavond verliezen want 3x op rij verliezen is ook wel weer wat overdreven, verliezen ze vanavond dan wordt het volgende week alsnog 0-3.
 

Pascallovic

Well-known member
Briljante bank vandaag weer. 1 keeper, 1 middenvelder, 1 vleugelaanvaller en 4 verdedigers.

De opsteling is: Boer; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schone, El Ghazi en Fischer.
 

JMD

Well-known member
Pff, hopen op een bevlieging van El Ghazi of een vrije trap van Sch?ne.

Die vrije trap van Schone zal er wel komen. Het is voor Ajax vooral te hopen dat je er niet te veel tegen krijgt, want een eventuele achterstand kan je met wissels dus bijna niet oplossen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Hoorn komt de helft van de keren er toch als aanvaller in? Helaas voor onder andere Excelsior niet zonder succes.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien dat de tweede keeper er ook geen kut van kan. Maar dan hadden ze van de zomer moeten ingrijpen.
 
Bovenaan