6e speelronde

Jozsef

New member
Zo, lekker wakker worden ondanks de kater. Topdag gisteren.
Geen zin om alles terug te lezen, maar gloryhunter vakx zeker nog niet gereageerd hier?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen 5e, maar snel een screenshot maken en er behang van laten maken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, lekker wakker worden ondanks de kater. Topdag gisteren.
Geen zin om alles terug te lezen, maar gloryhunter vakx zeker nog niet gereageerd hier?

Post 2 van dit topic was zijn laatste reactie hierover. Als je die nog even terugleest als Feyenoorders, krijg je vanzelf een glimlach om de mond.
 

Eresd?g?

Banned
Het is nu wel weer leuk geweest met Feyenoord en zo... nog even, en ze gaan weer van die rare uitspraken over 'titels' en 'een volle Coolsingel' doen.
Laat we maar snel duidelijkheid scheppen: een pak op hun broek kunnen ze krijgen in Eindhoven.

Ik wens de Rotterdammers uiteraard wel alle succes toe tegen Manchester United (die weten inmiddels ook wat het is om een pak op de broek in Eindhoven te krijgen).
Ha, mooie post Vakkie! ;)
 

Batigoal

Well-known member
H?, we worden ?cht geen kampioen, maar gun ons nou die spaarzame momenten.Die blikken op de tribune in Eindhoven... Onbetaalbaar! Ik neem nog een biertje... Proost!

Kom kom, Jozsef. Beetje bravoure. Gewoon genieten en de komende weken op dit forum roepen dat jullie kampioen worden. Lekker boeiend als je dan later op je bek gaat. Laten we wel wezen, zo goed hebben jullie er een tijd niet voor gestaan, dus pak jullie podium ook gewoon.

Dan krijgen we op dit forum tenminste weer eens Ajax-Feyenoord-strijdjes i.p.v. die altijd tussen Ajax en PSV.
 

JFK

Well-known member
Kom kom, Jozsef. Beetje bravoure. Gewoon genieten en de komende weken op dit forum roepen dat jullie kampioen worden. Lekker boeiend als je dan later op je bek gaat. Laten we wel wezen, zo goed hebben jullie er een tijd niet voor gestaan, dus pak jullie podium ook gewoon.

Dan krijgen we op dit forum tenminste weer eens Ajax-Feyenoord-strijdjes i.p.v. die altijd tussen Ajax en PSV.

We worden kampioen!
 

Joost

Well-known member
Geel Kuijt. Ja, die kon je geven...

Waarom is Kuijt hier boos over?

Overigens: Blom floot echt uitstekend. Liet heel veel doorgaan, gaf 2 van de 3 gele kaarten na een voordeelsituatie. Dus fluit niet dood, maar laat eerst de aanval doorgaan.

Nu Kuipers een beetje lijkt terug te vallen is Blom misschien wel de beste scheids die er in NL rondloopt momenteel.

Begrijp ik goed dat Kuyt geel krijgt, het daar niet mee eens is en vervolgens g??n tweede gele kaart krijgt voor protesteren?

De lijn Nijhuis lijkt dus weer beperkt te blijven tot zaterdagavond tussen 19:45 en 21:45?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kuyt was niet blij met de kaart. Da's wat anders dan de scheids verbaal belagen en wegwerpgebaren maken.
 

JMD

Well-known member
Hebben die eierdoppen nog journalisten geweigerd na afloop ?

Ssst, niet verder vertellen maar de complete equipe van de Feyenoordkrant is op de trein naar het Oosten gezet na afloop... Ze hadden zulk partijdig commentaar...
;)
 

SanMark.

Well-known member
Begrijp ik goed dat Kuyt geel krijgt, het daar niet mee eens is en vervolgens g??n tweede gele kaart krijgt voor protesteren?

De lijn Nijhuis lijkt dus weer beperkt te blijven tot zaterdagavond tussen 19:45 en 21:45?

Nee grote jankerd die lijn word alleen door getrokken bij Roda.
 

Susa

New member
Eerlijk is eerlijk het ziet er allemaal best stabiel uit tot nu toe, zeker verdedigend.

Het probleem zal met name de wedstrijden zijn waarin Feyenoord het spel moet gaan maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Begrijp ik goed dat Kuyt geel krijgt, het daar niet mee eens is en vervolgens g??n tweede gele kaart krijgt voor protesteren?

De lijn Nijhuis lijkt dus weer beperkt te blijven tot zaterdagavond tussen 19:45 en 21:45?

Wat vond jij van de elleboogstoot van Kum afgelopen zaterdag? Ik zeg 4 duels schorsing erbij.
 
Bovenaan