6e speelronde

stc

Well-known member
WIl niet teveel zeggen over de wedstrijd PSV - Feyenoord.

Het was aan PSV weer net niet in de thuiswedstrijd en het leek of de PSV-ers een dramatische instelling hadden vandaag.
3 thuis gespeeld en pas 4 punten.

PSV heeft op papier 16-18 goede spelers met veel individuele klasse, wat helaas in thuiswedstrijden niet naar voren komt...

Het mooiste van deze wedstrijd vond ik minuut 44...
 

stc

Well-known member
Er was een discussie in dit topic, vandaar.

Ok. Had de eerdere posts niet gelezen, daar ik zeer teleurgesteld ben in spelers van ONS PSV.

Wat me nog meer stoort is het aantal spelhervattingen van PSV zeer slecht wordt uitgevoerd en het aantal mensen op de tribune wat constant op hun telefoon zit te kijken/chatten/spelen.
 

JMD

Well-known member
Stel je voor dat we eens winnen in Amsterdam... dan staat de rijksweg vol..
Hahahaha....

Feyenoord dat wint bij Ajax.... Geloof je ook nog in Sinterklaas?

Win eerst nou maar eens in eigen huis van Ajax volgende maand, dat is ook al even terug.
 

Abubakari

Well-known member
Laat de kameraden maar even lekker genieten JMD. Mooie zege, prachtige start. Straks wordt 2017 nog het jaar waarin zowel Liverpool als Feyenoord kampioen wordt.:cab:

Hoe zou vakx deze nederlaag eigenlijk beleefd hebben? Als PSV wint (of Ajax het slecht doet) is ie volgens mij altijd wat nadrukkelijker aanwezig dan weer PSV verliest en Ajax wint. Of verbeeld ik me dat nou?
 

Eef de Kip

Well-known member
Hoe zou vakx deze nederlaag eigenlijk beleefd hebben? Als PSV wint (of Ajax het slecht doet) is ie volgens mij altijd wat nadrukkelijker aanwezig dan weer PSV verliest en Ajax wint. Of verbeeld ik me dat nou?

Het komt er dus eigenlijk op neer dat naarmate PSV meer verliest het ten goede komt van dit forum, iets dat Vakx nou net na streeft.
 

Forza AZ

Well-known member
Clubs die tegen 10 Ierse semi profs een 1-0 niet eens over de streep weten te trekken worden geen kampioen.
Aan de andere kant kan het juist gunstig zijn voor een club om niet na de winterstop nog Europees te spelen, zodat er minder snel puntverlies geleden wordt in de competitie en dus langer meegedaan kan worden om het kampioenschap.
Zie bijvoorbeeld PSV dat vorig seizoen rond de wedstrijden tegen Atletico Madrid punten liet liggen in de competitie, waardoor ze bijna het kampioenschap misliepen. Ook heeft AZ een keer door de kwartfinale van de EL te halen, daardoor veel punten verloren in de slotfase van de competitie, waardoor de aansluiting bij de top van de competitie (eerder) werd verloren.

Nu hoor je mij niet zeggen dat AZ kans heeft op het kampioenschap dit seizoen. Daarvoor is het verschil met de top 3 gewoon te groot.
 

Abubakari

Well-known member
Aan de andere kant kan het juist gunstig zijn voor een club om niet na de winterstop nog Europees te spelen, zodat er minder snel puntverlies geleden wordt in de competitie en dus langer meegedaan kan worden om het kampioenschap.
Zie bijvoorbeeld PSV dat vorig seizoen rond de wedstrijden tegen Atletico Madrid punten liet liggen in de competitie, waardoor ze bijna het kampioenschap misliepen. Ook heeft AZ een keer door de kwartfinale van de EL te halen, daardoor veel punten verloren in de slotfase van de competitie, waardoor de aansluiting bij de top van de competitie (eerder) werd verloren.

Nu hoor je mij niet zeggen dat AZ kans heeft op het kampioenschap dit seizoen. Daarvoor is het verschil met de top 3 gewoon te groot.

Klopt.
Mij ging het er vooral om wat je in je laatste zin zegt, het verschil met de top 3 is over 34 wedstrijden te groot.
Verder gewoon erg jammer dat ze die wedstrijd niet gewonnen hebben.

Eef de Kip zei:
Het komt er dus eigenlijk op neer dat naarmate PSV meer verliest het ten goede komt van dit forum, iets dat Vakx nou net na streeft.
Hup Excelsior (en Roda JC, al geloof ik dat de beker vakx niks kan schelen) dan maar.
 
Bovenaan